Gå til innhold

Ok å slanke seg slik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt ensformig i matveien og elsker knekkebrød med leverpostei, salat, skyr, lettyoghurt og frukt. Kan jeg leve på dette frem til sommeren? Tenker ca 1300 kalorier per dag. Kan ikke trene kondisjon. Er 77 kg og 170 cm. Tenker å spise ett kosemåltid på lørdager. Hvor mye kan jeg regne med å gå ned på 3 mnd?

 

Anonymous poster hash: 4b6bb...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal skyr og leverpostei være eneste proteinkildene dine?

 

Ville nå hatt middag også, hva med å woke? Grønnsaker og strimlet kjøtt/fugl/fisk er mettende og sunn mat.


Anonymous poster hash: 71e86...1cd



Anonymous poster hash: 71e86...1cd
Skrevet

Syns det er enklere å kontrollere matinntaket uten middag.

 

Anonymous poster hash: 4b6bb...c0a

Skrevet

Vil tro at en av årsakene til at du veier mer enn du ønsker er at kroppen din ikke får de næringsstoffene den trenger.

 

Det kostholdet du skisserer kan gi deg problemer.

 

Lær deg heller mer om kosthold hos noen som kan det, da vil du gå ned på en sunn måte og greie å holde deg normalvektig etterpå også.



Anonymous poster hash: 03ec5...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...