Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jeg vil ikke si jeg var et mobbeoffer, men på barneskolen var det en tosk av en fyr i klassen under som alltid skulle dytte og sparke meg. Han sa ikke noe, bortsett fra et par kommentarer om at jeg var tjukk. men fikk med seg kompisene på å være sånn mot meg, og begynte jeg å gråte så lo han. Jeg hatet ham, og han flytta heldigvis. Nå, 20 år senere traff jeg ham på byen tidligere i år. Ironisk nok forsøkte han å sjekke meg opp og det tok tid før han skjønte det var meg. Jeg har forandra meg veldig da... Men der og da bestemte jeg meg.. Hevn skulle han få. Vi klina, ig jeg visste han er gift. Jeg fikk han til å legge meg til på fb. Og siden har det hagla inn med meldinger om å treffes igjen og hvor lyst han har på meg. I helgen nå tok jeg utskrift av alt, skannet og har maila det til jobbmailadressen til kona hans.... Så jeg tipper han får en super dag i morgen Anonymous poster hash: 48d15...500
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Troll Anonymous poster hash: 35d74...fb2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Pass på så hevnen ikke blir bittersøt. Hat gjør vondt. Det er på tide å gi slipp nå. Anonymous poster hash: 0bb99...8d1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Hvis du ikke er troll, så digga jeg det!!! Anonymous poster hash: 13575...e0c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Godt forsøk!!går ikke på den der. Han legger deg til på fb og etter det hagler det inn mld. Selvfølgelig hadde han visst det var deg når han så navnet ditt. Dumma!! Anonymous poster hash: 60bfe...5e1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Eh, han vet jo hvem jeg er. Var bare da han prøvde seg han ikke skjønte det først. Han tror alt var helt greit igjen og at alt var glemt. Anonymous poster hash: 48d15...500
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 HAHA! Fy faen så tøff du er! Skulle ønske jeg hadde samme guts mot de som mobbet meg. Du er herved mitt forbilde Anonymous poster hash: fd916...3f6 Anonymous poster hash: fd916...3f6
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Hehe kjempe tøft gjort! På barneskolen var jeg dessverre selv en som jobbet en jente,så storebroren hennes var rasende på meg. Nå er jeg 28 år,å i helgen så sjekket han meg opp! Heldigvis hadde han helt tydlig glemt hvor han kjente meg fra. Anonymous poster hash: aa1c3...5a4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Du sier han sparket i stolen din, men du fikk din hevn.. Dette var elendige greier, trolling eller ikke. Get a life. Anonymous poster hash: b3142...4b2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Du sier han sparket i stolen din, men du fikk din hevn.. Dette var elendige greier, trolling eller ikke. Get a life. Anonymous poster hash: b3142...4b2 Han sa stygge ting til hun som fikk hun til å gråte!! Lær deg å les!!! Anonymous poster hash: aa1c3...5a4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Jøss, så du hevner i praksis en ukjent kvinne (hans kone), muligens totalt uskyldige barn som i verste fall kan bli traumatisert resten av livet (da konsekvensene av din "hevn" kan bli voldsomme) og havarerer et forhold for noe en mann gjorde på BARNEskolen, altså som et barn?!! Wow, dette havner på min topp fem-liste over verste innlegg jeg har lest her inne. Fy, så grusom du er. Og - NEI, jeg støtter ikke (barne)mobberen. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Hvor fikk du det fra at han sparket i stolen? Tøft gjort av hi Anonymous poster hash: 33a24...5dc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Jøss, så du hevner i praksis en ukjent kvinne (hans kone), muligens totalt uskyldige barn som i verste fall kan bli traumatisert resten av livet (da konsekvensene av din "hevn" kan bli voldsomme) og havarerer et forhold for noe en mann gjorde på BARNEskolen, altså som et barn?!! Wow, dette havner på min topp fem-liste over verste innlegg jeg har lest her inne. Fy, så grusom du er. Og - NEI, jeg støtter ikke (barne)mobberen. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4 Er han så lett utro med HI så er det nok neppe første gangen han er utro.. Anonymous poster hash: aa1c3...5a4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Virkelig imponerende. Not! Skam deg HI. Hvis dette er sant er du ikke mye god i toppen. Anonymous poster hash: 4fae4...e4e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Jøss, så du hevner i praksis en ukjent kvinne (hans kone), muligens totalt uskyldige barn som i verste fall kan bli traumatisert resten av livet (da konsekvensene av din "hevn" kan bli voldsomme) og havarerer et forhold for noe en mann gjorde på BARNEskolen, altså som et barn?!! Wow, dette havner på min topp fem-liste over verste innlegg jeg har lest her inne. Fy, så grusom du er. Og - NEI, jeg støtter ikke (barne)mobberen. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4 Han er jo uansett utro da. Mobbing eller ikke. Anonymous poster hash: 9a84e...795
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Jøss, så du hevner i praksis en ukjent kvinne (hans kone), muligens totalt uskyldige barn som i verste fall kan bli traumatisert resten av livet (da konsekvensene av din "hevn" kan bli voldsomme) og havarerer et forhold for noe en mann gjorde på BARNEskolen, altså som et barn?!! Wow, dette havner på min topp fem-liste over verste innlegg jeg har lest her inne. Fy, så grusom du er. Og - NEI, jeg støtter ikke (barne)mobberen. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4 Han er jo uansett utro da. Mobbing eller ikke. Anonymous poster hash: 9a84e...795 What, hun gjør konen en tjeneste. Anonymous poster hash: 94044...728
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #18 Skrevet 6. april 2015 Oisann, om dette er sant syns jeg synd på kona hans. Jeg hadde en seriøs kjæreste en gang som var utro. Dama han var utro med, var det først og fremst for å ta meg, noe hun hadde fått for seg etter å ha hørt at en kompis av kjeæresten min som hun ville imponere ikke likte meg (jeg hadde hilst kort på henne én gang). Det beviste hun også ved å sende meg en E-post der hun gikk i deltalj om hva de hadde gjort sammen. Det er det vondeste jeg har opplevd, ikke at han var utro men at det var måten jeg skulle finne det ut på og at hun skulle få den gleden. Du skal ikke se bort i fra at du har gjort det samme for denne mannens kone nå, du er jo bare skadefro og fryder deg over at livet hennes faller i grus.... Skulle ønske du kunne hevet deg over det og ikke sunket så lavt som dette. Anonymous poster hash: 19e7c...5b2 Anonymous poster hash: 19e7c...5b2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #19 Skrevet 6. april 2015 Jøss, så du hevner i praksis en ukjent kvinne (hans kone), muligens totalt uskyldige barn som i verste fall kan bli traumatisert resten av livet (da konsekvensene av din "hevn" kan bli voldsomme) og havarerer et forhold for noe en mann gjorde på BARNEskolen, altså som et barn?!! Wow, dette havner på min topp fem-liste over verste innlegg jeg har lest her inne. Fy, så grusom du er. Og - NEI, jeg støtter ikke (barne)mobberen. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4 Han er jo uansett utro da. Mobbing eller ikke. Anonymous poster hash: 9a84e...795 What, hun gjør konen en tjeneste. Anonymous poster hash: 94044...728 Nei - hun gjør ikke konen en tjeneste, hun påfører henne en traume. Jeg presiserer at jeg ikke støtter mannen, han er opplagt helt forkastelig. Det legitimerer alikevel ikke at hevnen i praksis først og fremst går utover (og ødelegger livene til) totalt uskyldige mennesker - kone og evt barn. Det hi har gjort er patetisk og feigt - og forferdelig. Håper inderlig det er trolling (og at mannen i det minste ikke har barn).. Anonymous poster hash: 4f3a2...ae4
Gjest Sommerfuggel Skrevet 6. april 2015 #20 Skrevet 6. april 2015 Tråden er moderert grunnet personangrep. Utroskap og mobbing er begge såre og betente temaer, men jeg oppfordrer på det sterkeste å unngå personangrep og krenkende uttalelser. Vis hverandre respekt når dere svarer, ellers vil tråden bli slettet. Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #21 Skrevet 6. april 2015 Trist at du hevner deg på en uskyldig kone og evt barn også. Støtter ikke det han gjorde mot deg. Du burde heller tatt det på en voksen måte og pratet om det. Kanskje han har angret i alle år? Anonymous poster hash: aa82b...0e9
sug lut Skrevet 6. april 2015 #22 Skrevet 6. april 2015 Du sier han sparket i stolen din, men du fikk din hevn.. Dette var elendige greier, trolling eller ikke. Get a life. Anonymous poster hash: b3142...4b2 Han sa stygge ting til hun som fikk hun til å gråte!! Lær deg å les!!! Anonymous poster hash: aa1c3...5a4 Henne. Og å lese. For himmelens skyld, til HENNE, fikk HENNE til å gråte, og lær deg Å LESE. Evt skrive.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #23 Skrevet 6. april 2015 Jeg hadde heiet på deg hvis den mobbingen skjedde på ungdomskolen. Men dette skjedde mens dere fremdeles var barn. Syns det var to much og ødlegge et ekteskap pga noe som skjedde mens han var undere 12 år. Anonymous poster hash: c391f...2ac
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #24 Skrevet 7. april 2015 Han krenker henne på nytt da, med å ville bruke henne som elskerinne mens han selv er gift. Dette tyder på at han er samme personen fortsatt. Anonymous poster hash: 6b5bb...220
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #25 Skrevet 7. april 2015 Jeg vet hvem jeg synes er verst. Han kan ihvertfall forklare sine slemme handlinger med at han var et barn, og at han antagelig ikke visste hvordan det han gjorde såret deg. Du, derimot, er slem med fullt overlegg, sårer og skader andre mennesker, og er i tillegg stolt av det! Jeg blir ikke imponert av deg et øyeblikk. Han var et ubetenksomt og kanskje slemt barn. Du er en voksen som er ond med overlegg, som forfører, lokker og lurer, og så bruker det mot han. Du er ikke hverken tøff, modig, eller noe av det du nå sitter og klapper deg selv på skulderen for å være. Du er mye verre enn han du vil hevne deg på, for din "hevn" går først og fremst ut over en som er uskyldig. Hvordan ser du for deg at kona hans har det på jobben i morgen? Eller hvordan hun føler seg i lang tid framover? Verre enn det du gjorde på skolen? Kanskje hun knekker sammen, kanskje hun ikke tåler denne påkjenningen du påfører henne. Det vet du nemlig ingenting om. Voksne mennesker håndterer ikke ting på denne måten. Skam deg! Anonymous poster hash: ee476...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå