Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Jenta mi har akkurat fylt tre år. Når hun har gjort noe som ikke er helt i orden, feks tegne på seg selv med tusj, søle med vann e.l. sier hun "Unnskyld mamma, det var ikke med mening" og så begynner hun å synge.. hehe.. Når hun legger seg om kvelden sier hun "natta, mamma elsker meg".. og når vi går til bhg synger hun "du er MIN mamma, bare bare MIN mamma, bittebittelille mamma" osv.. Knus😊 Anonymous poster hash: 3f7a0...d3c
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Treåringen min er også så herlig! Han sier at mamma er hans beste venn Var en dag i helgen jeg lå i sengen litt lengre enn han,å da kommer han plutselig bort å synger " god morgen lille mamma" Han sier også "glad i deg mamma" før han legger seg å det er veldig koselig! Anonymous poster hash: 28c6a...6b3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 De er herlige Gutten min på snart 4 kom bort her om dagen og ga meg en klem og sa: du er snuppetuppa mi Anonymous poster hash: 078bb...d7a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Vår 3 åring sier bare hyggelig når noen takker han ❤
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Oh yeah vår 4 åring sier også de rette tingene og er så sjarmerende som bare det😉 feks når hun kryper inntil meg i sofan og holder seg fast rundt armen min, ser på meg og bare fniser mamman min😍 Anonymous poster hash: ab04d...3a3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Også sier de så mye rart! Småen aier plutselig: "Julenissen er blitt sint på deg så du får ingen gave." Er usikker på hva galt jeg hadde gjort Småen sitter å ser i en bok,å jeg spør han om han vil ha mat. Han ser på meg med morskt blikk å svarer med irritert stemme: "Jeg prøver å lese her! " Han er 3 år Anonymous poster hash: 28c6a...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå