Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Har en 5 åring som skal feire bursdagen sin med vennene sine og jeg lurer på hva slags leker dere bruker å ha når de er på den alderen?? Vil ha litt aktivitet da ungene er så rolige:P Anonymous poster hash: b997c...23b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 *Stolleken *Ballongleken (alle har ballong bundet fast til foten og om å gjøre å smelle andres. Vinneren står igjen med hel ballong) *fiske godteposer/tampen brenner med godteposer *sette halen på grisen *blindebukk * ansiktsmaling *gjetteleken *adjektivfortelling *danseleken *stiv heks Anonymous poster hash: 47542...0ca
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Knutemor er en stor hit hos oss. Alle er med (voksne bør være den som lager og løser opp knuten i den alderen) Anonymous poster hash: 41a46...5a3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 vi ha ingen organserte leker, ungene leker det de vil selv
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 *Fang eplet! (To og to av gangen, bolle med vann m/eplebåter oppi, hendene på ryggen,førstemann til å fange opp eplebåtene med munnen) *Lakrislisse. (Hendene på ryggen, lakrislisse i munnen, førstemann å spise opp hele lissa. Kan skjøte sammen flere for mer utfordring ) *Piñata Anonymous poster hash: a5206...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå