Gå til innhold

Barnebursdag hjelp til leker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 5 åring som skal feire bursdagen sin med vennene sine og jeg lurer på hva slags leker dere bruker å ha når de er på den alderen??

Vil ha litt aktivitet da ungene er så rolige:P



Anonymous poster hash: b997c...23b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Stolleken

*Ballongleken (alle har ballong bundet fast til foten og om å gjøre å smelle andres. Vinneren står igjen med hel ballong)

*fiske godteposer/tampen brenner med godteposer

*sette halen på grisen

*blindebukk

* ansiktsmaling

*gjetteleken

*adjektivfortelling

*danseleken

*stiv heks

 

Anonymous poster hash: 47542...0ca

Skrevet

Knutemor er en stor hit hos oss. Alle er med (voksne bør være den som lager og løser opp knuten i den alderen)



Anonymous poster hash: 41a46...5a3
Skrevet

vi ha ingen organserte leker, ungene leker det de vil selv :)

Skrevet

*Fang eplet! (To og to av gangen, bolle med vann m/eplebåter oppi, hendene på ryggen,førstemann til å fange opp eplebåtene med munnen)

 

*Lakrislisse. (Hendene på ryggen, lakrislisse i munnen, førstemann å spise opp hele lissa. Kan skjøte sammen flere for mer utfordring :))

 

*Piñata

 

 

 

Anonymous poster hash: a5206...e87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...