Gå til innhold

Andre som enda har problemer med dib?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg kan gjøre er å lage ny tråd... Så hvis noen spør om noe så kan jeg ikke svare :P



Anonymous poster hash: 86dbb...a0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAA!!!! Klikker snart på hele driten!

Må bruke stor editor for å få til å svare. Vet ikke om det kanskje hjelper?

Ligger en tråd ute på ris og ros hvor de har forklart problemer. Teknisk er på saken, men de har visst snegler i ræva!

Anonymous poster hash: e7226...323



Anonymous poster hash: e7226...323
Skrevet

Ja har hatt problemer med siden i lange tider nå. Har begynnt å være her mindre pga det. Har ikke tolmodighet alltid, hehe :)

Skrevet

Jaaaaa!! Holder på å bli gal!

Helt utrolig at de ikke har fått fingeren ut av rævva å fikset dette enda!

Sier meg enig med Bellak, ingen poeng med å være her så lenge dette vedvarer. Blir bare frustrert til det uendelige når man aldri får postet svarene sine..

 

Anonymous poster hash: 8fd7f...5fa

Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: b6224...db0

Skrevet

Det er gratis OG frivillig å være her.

 

Anonymous poster hash: 365c2...2e6

Skrevet

Jeg har også samme problem som dere andre her inne,men hvor mange tråder her inne skal vi lage om samme tema??

Dette temaet var tatt opp i minst to forskjellige tråder i går også!


Anonymous poster hash: 13402...148



Anonymous poster hash: 13402...148
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Vil tro at DIB er best tjent med en side som fungerer :)

Skrevet

Å som dere sikkert har fått med dere så jobber de på spreng for å fikse feilen.



Anonymous poster hash: 13402...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...