Gå til innhold

Zero2four trekkvogn i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg finner er ho baby sam i Danmark som så klart ikke sender til Norge. :-(

Noen av dere her inne som vet om det er mulig å få tak i denne her hjemme i Norge eller om en utenlandsk nettside som sender hit? Så flere som hadde den når vi var i Danmark i fjor, men de hadde den så klart ikke på den baby sam butikken vi var innom å kikka. Blir nok noen år til neste gang vi legger ferien den veien og da er det jo for sent :-(

Anonymous poster hash: c8013...8bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bruker man en sånn til?

Anonymous poster hash: 80800...44f

Skrevet

Jeg synes den ser genial ut når vogn perioden er over, da kan en ha div stæsj oppi den som kjølebag ol. også kan barna slappe av litt oppi når de blir slitne av å gå. Vet en får leid sånne vogner i de fleste parker, men denne er med tak over og sammenleggbar så enkel å frakte i bilen

Skrevet

Link??

Anonymous poster hash: ce196...4fd

Skrevet

Oi. Denne så jo helt genial ut! Må da finnes en måte å få fraktet den til norge på? Har du prøvd å kontakte de? Ofte er de behjelpelige ved forespørsler. Så framt man betaler omkostningene selvsagt.

Skrevet

Har forsøkt å sende mail, men ikke fått noe svar ennå. Men rimelig sikker på at det ikke går, står på nett siden at de ikke sender til utlandet :-(

Men jeg gir ikke opp jakten helt ennå. 

Skrevet

Gi beskjed om du finner ut av det :) skal undersøke litt jeg også

Skrevet

Har fått svar fra baby sam i Danmark nå

Tak for henvendelsen.

BabySam sender desværre ikke varer til Norge, Færøerne eller udlandet p.t.

Vi håber på snarest at kunne tilbyde vore kunder denne service også.

Har du mulighed for at nogen i Danmark vil være behjælpelig med den videre forsendelse, kan du få fremsendt de ønskede varer til vedkommende, ved at udfylde ”alternativ leveringsadresse” ved bestilling af ordren på www.babysam.dk , eller maile deres adresse til os.

Bor du i et land, hvor der ikke skal betales dansk moms, kan du få denne refunderet efterfølgende, ved følgende fremgangsmåde.

Den medsendte bon skal stemples i tolden ved udførslen af landet, og den stemplede bon skal derefter sendes til:

BabySam A/S

Økonomiafdelingen

Nyholms alle´ 3

2610 Rødovre

Husk at vedlægge navn, adresse og kontonummer, hvortil momsbeløbet ønskes refunderet.

Med venlig hilsen

Kundeservice

Får tenke så det knaker nå og se om jeg kan komme på noen som har kjentfolk i Danmark som kan være mellomledd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...