Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Noen som har prøvd og vil dele?😊Tillater meg kun 2 frukter pr.dag ellers ikke noe sukker på 1 mnd. Gjør dette som et forsøk. Hvetemel har jeg kuttet ut for lengst samt kunstig søtning. Men jeg spiser for mye godis i helgene så vekta går hverken opp eller ned til tross for trening 3-4x i uken og et sunt kosthold. Skal gifte meg til sommern og skulle gjerne sett de siste kjæreste og gravidkiloene forsvinne. Anonymous poster hash: d7766...2bf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg har levd lavkarbo siden 5 januar. Har gått ned 9 kg og ca minus 50 cm ( måler midje, ved navlen, hofter, lår og under bysten. Trener ikke om dagen, har rett og slett ikke kommet meg igang etter en pause. Men det kommer 😊. Anonymous poster hash: 083a2...883
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Oj det var effektivt! Skal veie meg og måle meg i morgen. Samboer er også med så dette blir spennende! HI Anonymous poster hash: d7766...2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå