Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hvor mye betaler dere i året og hvor stor er tomten? Anonymous poster hash: 04f5a...287
Zarina Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Har tomt på 750 kvm og betaler ca 6500 kr i året.
Meg og alle gutta Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 1 mål tomt og betalte 3000 i året. Har kjøpt ut tomten nå da.
Førstemann Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Hvor i landet og til hvilken pris fikk dere kjøpt tomta? Vår tomt er 650 kvm og vi betaler 3500 i året.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Betaler 4500,- i året, men er spent på økningen dersom det nye forslaget slår igjennom http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2015/03/30/221011/sterke-reaksjoner-pa-nye-forslag-festeavgift Anonymous poster hash: 1041c...554
Meg og alle gutta Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Hvor i landet og til hvilken pris fikk dere kjøpt tomta? Vår tomt er 650 kvm og vi betaler 3500 i året. Hurum. Betalte 400.000 for tomta. Normal salgsverdi for tomta var anslått til 1,2 mill. Så 30% av verdien på råtomta var tilbudet jeg fikk.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 2,3 mål tomt. Betaler 1250,- pr år Anonymous poster hash: a5c08...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå