Gå til innhold

Dere som betaler festeavgift


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i året og hvor stor er tomten?



Anonymous poster hash: 04f5a...287
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tomt på 750 kvm og betaler ca 6500 kr i året.

Skrevet

1 mål tomt og betalte 3000 i året. Har kjøpt ut tomten nå da.

Skrevet

Hvor i landet og til hvilken pris fikk dere kjøpt tomta?

 

Vår tomt er 650 kvm og vi betaler 3500 i året.

Skrevet

Hvor i landet og til hvilken pris fikk dere kjøpt tomta?

 

Vår tomt er 650 kvm og vi betaler 3500 i året.

Hurum. Betalte 400.000 for tomta. Normal salgsverdi for tomta var anslått til 1,2 mill. Så 30% av verdien på råtomta var tilbudet jeg fikk.

Skrevet

2,3 mål tomt. Betaler 1250,- pr år :)



Anonymous poster hash: a5c08...99f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...