Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Ja det spør min samboer meg om. Vi venter barn. Han vil ha abort eller flytter ut. Han er ute hele dagen nå etter at vi fant det ut. Så spør han av ren høflighet; Går det bra? Er han så dumt!? Ser han ikke mine røde hovne øyne? Hva i alle dager skulle vært bra hos meg akkurat nå? Hvordan svare på noe slikt?? Anonymous poster hash: 22023...97f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Han er nok i sjokk og har mange blandede følelser på engang akkurat nå. Han vet ikke hva han skal si eller gjøre og da blir det gjerne feil. Jeg satt i din situasjon for et par mnd siden. Fant ut at vi var gravid med nr 3. Uplanlagt og ingen av oss ønsket oss flere barn. Vi ble enige om abort og jeg ringte å bestilte time. Fikk time 3 uker senere. Og på de tre ukene så raste ttankene i hodet mitt. Jeg begynte å tvile. Lufta tankene mine for mannen som reagerte med sinne og fortvilelse. For han var det kun en løsning og det var abort. Ville vurdere å dra om jeg beholdt. Vi dro på sykehuset på abort timen. 8 uker på vei, hjertet slo og jeg gråt. Klarte ikke å gjennomføre det. Vi dro derfra like gravide som da vi kom. Mannen min er her fremdeles og skal ingen steder. Han trengte tid til å venne seg til og fordøye det. Er 17 uker på vei nå, og nå er det helt okei.:-) Han sa også mye dumt mens situasjonen enda var kaotisk, jeg følte meg alene og fikk ingen støtte overhodet. Han har nok panikk og du må ikke gjøre noe du ikke ønsker for hans skyld. Jeg hadde aldri tilgitt meg selv eller han om jeg tok abort den dagen. Hadde nok angret og dermed klandret han og forholdet ville røket uansett. Hvis han elsker deg så blir han. Da tar han ansvar for barnet som kommer. Dere har skapt det livet sammen og er to om det. Men til syvende og sist så er det din avgjørelse om dere skal avslutte det eller ikke. Forstår fortvilelsen din, men mitt råd til deg er å tenke deg godt om og gjøre det som er best for deg. Ikke han. Du vil klare deg om han velger å dra uansett. Mest sannsynlig er det panikken som snakker. Lykketil. Anonymous poster hash: a7efa...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå