Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Fikk mensen for en uke siden, men tok en test for sikkerhetsskyld Anonymous poster hash: 16c50...960
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det vil jeg tørre å påstå.👍 Anonymous poster hash: 37a87...2d8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Den ser lyserosa ut på bildet, hvertfall... Anonymous poster hash: 76799...6b1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Gravid ..... Anonymous poster hash: 4c328...295
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Var det bare en minimens eller festeblødning du hadde kanskje? Den ser jo positiv ut... Anonymous poster hash: 05610...c8b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Mensen var akkurat som den pleide å være. Hi Anonymous poster hash: 16c50...960
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Positivt ja. Ikke uvanlig å blø som om man har mensen i begynnelsen av graviditeten. Har gjort det med alle mine...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Den ser jo positiv ut, og blødningen din forrige uke kan være uskyldig da det ER noen som opplever mye blødninger gjerne gjennom hele svangerskapet. Men det kaaan også bety at du var gravid og spontanaborterte. Hcg nivået er i kroppen din en stund. Anonymous poster hash: 197bf...957
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Den ser jo positiv ut, men hvis du hadde mensen for en uke siden er du jo langt over ikm, og da burde streken være sterkere. Da jeg testet positivt 10dpo var den litt sterkere enn din, og det var jo før ikm. Jeg ville nok tatt en ny test om noen dager, eller en digital. Anonymous poster hash: e155c...4b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå