Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Mannen og jeg krangler så mye om dagen.. Største grunnen er et av barna våre som er et litt vanskelig barn.. Han blir lett altfor voldsom, sint, slår/sparker osv.. Krangelen med mannen går stort sett på at mannen hauser opp stemningen, girer opp barnet. For så å bli fly forbanna når barnet blir for voldsom pg feks slår søsteren. Jeg sier gang på gang at han ikke skal lekesloss osv, fordi barnet vårt takler dette dårlig. Da blir mannen drit sur og mener at jeg unnskylder dårlig oppførsel og alltid skylder på han for alt barnet gjør galt.. Andre som har det på samme måte? Jeg er mektig lei av sur mann og kjeft fordi JEG er masete, kjeftete og skylder på han.. Anonymous poster hash: 8d3ff...960
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg har det litt på samme måte. Vi har en på to år, mannen syns det er kjempegøy å erte, pirke, kile, selv om barnet sier nei nei nei. Til slutt blir jo barnet selvsagt skikkelig sint og slår eller sparker etter faren. Og da blir faren sint og irettesetter. Og så blir jeg irritert og sint fordi pappan vet dette så veldig godt, men fortsetter. Jeg sier i fra gang på gang, mannen sier ja, ja, jeg vet det. Og så går det en times tid og så er vi i gang igjen. Møkkamann altså. Har dessverre ingen gode råd til deg, utenom å snakke ordentlig med mannen, forklare han alvoret i det. Anonymous poster hash: a7fe0...187
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Hva med å filme det og så vise det til mannen når alt har roet seg? Jeg blir helt sjokket av å lese om disse mennene:( Er det rart at noen barn da ikke lærer seg sosiale ferdigheter og det å tolke/respektere når andre sier stopp?! Anonymous poster hash: 8f253...d24
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Herregud, for en fjott! Les eller gå på kurset De utrolige årene. HAN er en viktig rollemodell for sønnen, vil han ha respekt, må han gi respekt. Anonymous poster hash: 03724...8a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå