Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 er sykisk ustabil? faren mener at barnet vårt som er 2 år, kan begynne og overnatte hos han,men han er er sammens med en som er sykisk ustabil, og som skifter humør anhver uke og har vert innlagt flere ganger på ullevål sykhus blant annet. Jeg mener at det ikke er trygt at barnet vårt er hos han. nå er han anhver helg hos eks svigerforeldrene mine og han er der, de og mener at han bør gå fra henne fordi det ikke er bra for ungen. hva mener dere? Anonymous poster hash: 38f2e...7a2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 At du bør ta et kurs i norsk rettskriving. Det er normalt og skifte humør vel! Anonymous poster hash: eb762...f15
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 er sykisk ustabil? faren mener at barnet vårt som er 2 år, kan begynne og overnatte hos han,men han er er sammens med en som er sykisk ustabil, og som skifter humør anhver uke og har vert innlagt flere ganger på ullevål sykhus blant annet. Jeg mener at det ikke er trygt at barnet vårt er hos han. nå er han anhver helg hos eks svigerforeldrene mine og han er der, de og mener at han bør gå fra henne fordi det ikke er bra for ungen. hva mener dere? Anonymous poster hash: 38f2e...7a2 Det er vel far som skal passe barnet og ikke hun? Tror ikke du kommer noen vei med å nekte samvær på det grunnlaget så lenge han er en skikket far (selv om jeg skjønner at du har lyst) Anonymous poster hash: 12b0e...3dc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Tenker det er en vanskelig situasjon men lite du kan gjøre. Er overnatting aktuelt alt nå? Har du forsøkt å snakke med BF om dette og din bekymring eller er ikke dette noe han vil prate om. I utgangspunktet tenker jeg vel at han selv klarer å vurdere hva som er bra for barnet. Og selvom noen er psykisk ustabil kan de likevel være flink med barn. Anonymous poster hash: b1d58...af8
februarprins2013 Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Hei Jeg er i samme sted som deg, barnevernet sa at det var helt uaktuelt at hun skulle ha noe med barnet mitt og gjøre, og faren måtte innfinne seg og ha samvær i vårt hjem. Så gå til barnevernet og spør om råd
Anonym bruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Du kan ikke kreve at han går fra henne, men du kan be om at han skjermer barnet fra henne. Å ha en ustabil omsorgsperson (selv om det kun er ved samvær) kan gjøre barn utrygge og desorganiserte. Om barnefaren jevnlig utsetter barnet for en person som er såpass psykisk syk at det kan gå utover barnet bør du kontakte fvk eller barnevernet. Jeg gikk også til barnevernet og fikk det skriftlig at barnevernet ikke støttet samvær hos far når dama var tilstede. Far valgte dama og de fikk barn sammen. Lang historie kort: De har ikke omsorgen for barnet lengre. Det har jeg. Anonymous poster hash: 5de6d...cd3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå