Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Off. Er over tiden - pleier å ha syklus på 23-28 dager, og nå er det 30 dager siden forrige mens startet. Jeg har TRE barn, eldste er 13 og yngste 5. Selv er jeg 40 og vil IKKE ha flere barn, men abort er uaktuelt for både meg og mannen. Og selvsagt er det påske med stengte apotek så man ikke kan få tak i tester... Jeg tror faktisk aldri jeg har hatt så lang syklus før. Noen som kan berolige meg? Tror jeg blir innlagt om det skulle vise seg at nr 4 er på vei... Anonymous poster hash: cd59c...d69
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Mannen er jo liksom sterilisert - men det skjer jo at ting finner veien tilbake igjen. HI Anonymous poster hash: cd59c...d69
Serepta Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det kan jo hende at du er på vei inn i overgangsalderen og syklusene tuller litt av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 De selger vel tester i søndagsåpne apotek og bensinstasjoner også, henger sammen med kondomene. Men jeg er 41 år selv og jeg kan ikke stille klokka etter syklusene mine lenger sånn som jeg kunne før. Har alltid vært 100% regelmessig, men de siste månedene har jeg vært både 2 og 3 dager ute av kurs, er kanskje alderen? Anonymous poster hash: 71ffd...02a
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Håper virkelig det er alderen som gjør det - overgangsalderen ville i grunnen passe meg helt utmerket... Anonymous poster hash: cd59c...d69
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Har fått tatt en test nå, da. Som var negativ. Anonymous poster hash: cd59c...d69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå