Gå til innhold

Rensekurer- noen vits? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd rikshospitalets renselseskur? Andre ting som gir virkning på rensing av kroppen og som er en lur start på slankekuren?

Anonymous poster hash: e4c71...efb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd "Wellness Week" fra Biotta. En uke på frukt-og grønnsaksjuice (1 måltid = 1 dl.juice), urtete (så mye du vil - bare så synd at den er koffeinfri og smaker mose) og frø (!).

Kuren lovte skinnende hår, vakker hud og er astronomisk høyt energinivå. Gikk ned kanskje en kilo (den kiloen tok jeg nok av da jeg slepte pakken hjem - den er TUNG!!), var svimmel, amper, kvalm og på dag fem satt jeg på nett og leste menyene til byens restauranter (og gråt!) :P

Jeg heier på er vanlig sunt kosthold med hjemmelaget og REN mat, mye fisk og grønt + å være litt aktiv hver dag.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Kroppen renser seg selv. Så i utgangspunktet så skal ikke det være behov for rensekur.

Jeg prøvde selv en detox kjøpt på helsekost med noen tabletter som skulle taes. Ingen effekt i det hele tatt...

Anonymous poster hash: 45ef9...2dc

Skrevet

Jeg prøvde den suppevarianten, lurer på om det er den du mener. Rikshospitalets kur eller noe. Jeg oppnådde kun å bli drittlei av den suppen. Gikk ikke ned noe som helst. Men å kjøre på med enorme mengder grønt og mye ren mat er nok fint. Og masse vann.

Skrevet

Om du trenger en skikkelig kickstart og tenker på å tømme deg, kan du koke 3 liter vann, la det kjøle seg ned og tilsette 9 gram salt pr liter. Og drikke dette i løpet av noen timer. Men du må huske å være i nærheten av et toalett da du kommer til å ha hyppige besøk dit.

Anonymous poster hash: 52d3a...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...