Gå til innhold

På lørdag sa dama i skobutikken til meg :

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jenter sliter ikke ut joggesko..."

Jeg kjente at det er noe av det dummeste jeg har hørt. Mi jente på 4 år var med, og skoene som hu hadde på seg var helt utslitte. Dama bare kikka rart da jeg ba hu se på de som jenta mi hadde på.

Jenter sliter vel like mye ut sko dem! Jenta mi er i hvettfall aktiv - løper, hopper, detter, sykler, osv.

Hva tenker dere? Er det sånn at mange jenter sitter mest til pynt! Jeg mener ikke det!!

Anonymous poster hash: 371b8...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noe tull! Har hun bodd under en stein siden 50 - tallet?

Anonymous poster hash: a0d9f...cdb

Skrevet

Hadde ikke giddi å bry meg..

Anonymous poster hash: e3c15...b62

Skrevet

Har både to gutter og ei jente. Her er det definitivt gutta som sliter ut skoene sine først og mest. Men nå har jenta mi vært skogal siden hun var to år, så hun har flere par å slite på da! ;-)

Anonymous poster hash: 9e51c...7d0

Skrevet

hun har sannsynligvis erfart at det er slik det er. Det er selvsagt forskjell på unger, men jeg ser ikke bort ifra at det kan stemme. Gutten min spiser nærmest sko, jenta mi sliter de sjelden helt ut før sesongen er over.

Skrevet

Da har hun ikke truffet mine jenter.

Skrevet

Tenker at hun ikke har døtre selv. Vær glad hun selger sko og ikke jobber i barnehagen til datteren din 😉

Anonymous poster hash: 7f2a3...dd2

Skrevet

Stemmer her, gutten sliter ut skoa sine fortere enn jenta.

Anonymous poster hash: bb320...59c

Skrevet

Tenker at hun ikke har døtre selv. Vær glad hun selger sko og ikke jobber i barnehagen til datteren din 😉

Anonymous poster hash: 7f2a3...dd2

Haha, ja hadde dette blitt sagt i barnehagen hadde jeg nok reagert sterkere 😉

Skrevet

Jenta mi har hatt en del sko fra h&m. De har tålt en god del røff lek før de viser tegn til slitasje.

I fjor sommer fikk jeg plutselig for meg at h&m's sko var fy-fy for barneføtter så femåringen fikk sko var skobutikken. Helt ødelagte før det var gått to uker. Bårrelåsen var ødelagt, sålen løsnet og skoene i seg selv så ut som om de var godt brukt av flere barn i årevis.

Jenta mi er ikke mindre aktiv enn en gutt..

Anonymous poster hash: 5c0da...899

Skrevet

Tullete å si. Men ikke noe jeg orker å bry meg med.

Anonymous poster hash: 553ad...9e9

Skrevet

Regner med hun ikke har barn og faktisk ikke aner hva hun snakker om.

Anonymous poster hash: b8558...9ca
Skrevet

heri huset er det jenten som sliter mest på skoene.

Er heldig om det ikke er slitt hull i joggeskoene deres i løpet av 3-4 uker. Vintersko varer litt lengre.

Dyre sko slites like fort som billige.

Anonymous poster hash: d1b1f...4f6

Anonymous poster hash: d1b1f...4f6
Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Dobbeltposting er fjernet

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Regner med at du sa det til henne, at det var det dummeste du har hørt

Anonymous poster hash: ef0af...080
Skrevet

Godt mulig dette varerierer fra jente til jente, men våre jenter sliter sko så lett som ingenting. Om skoene er dyre eller billige har ingenting å si.

Ei venninne av meg har sluttet å kjøpe dyre sko. De slites like raskt som billige og hennes datter er værre en våre døtre. Hos henne er det kvantitet forran kvalitet. Hun trodde hun skulle slippe litt unna ved å kjøpe dyre sko og dermed bedre kvalitet, men neida. :P

Skrevet

Regner med at du sa det til henne, at det var det dummeste du har hørt

Anonymous poster hash: ef0af...080

Jeg sa ikke akkurat det, men hun forsto nok at det var det jeg mente. Jeg sasa noe sånn som at det stemmer ikke helt for min jente i hvertfall, og så pekte jeg ned på hennes slitte sko 😆😊

HI

Skrevet

Hadde jeg aldri tenkt over engang! Har en gutt og en jente. Og det stemmer veldig bra her. Slitte skor på gutten og aldri på jenta.

Anonymous poster hash: f7df6...5cc

Skrevet

Det er sikkert veldig individuelt. 10 åringen min har aldri slitt ut sko. Om det er fordi hun er jente tror jeg ikke har noe å si. Er nok fordi hun har en del sko og da bytter en del.

Anonymous poster hash: 4c065...4fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...