Gå til innhold

Dere som har prøvd rollespill (sex)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere gi noen litt detaljerte scenarioer som tenner dere/eller som dere fantaserer om??? Har så lyst å prøve med mannen noe nytt, kommer ikke på så mange! Men liker å bli dominert av mannen, så gjerne noen scenarioer som innebærer det 😊 TUUUSEN takk 😊

Anonymous poster hash: 1ad85...0f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elev/student som ikke greier å konsentrere seg i timene. Lærer/rektor/professor tar en prat med eleven og vil lære henne å konsentrere seg.. Han har kanskje pekestokk og er streng.. ber henne skrive på tavla og konsentrere seg om det mens han begynner å stryke på henne.. korrigerer henne strengt hvis hun mister fokus på å skrive på tavla..

Anonymous poster hash: e421a...51e

Skrevet

Huff får helt spader...

KLEINT 😰😰😰

Anonymous poster hash: c3664...c2b

Skrevet

Hahahahahaha! Seriøst? Blir dere tent av sånt??!

Anonymous poster hash: 710c4...275

Skrevet

Hjelpe meg :P. Så utrolig flaut.

For ikke å snakke om ekkelt... lærere og elever ?

Anonymous poster hash: 497f4...bf8

Skrevet

Hvorfor kommenterer dere tråder som ikke er av interesse?

Hi ønsker seg noen tips til rollespill og får et forslag. Hvorvidt man synes det er bra eller dårlig er irrelevant. Hvis man ikke klarer å tenke ut et forslag så er det bedre å holde kjeft.

Ingen bryr seg om hva trangsynte, intolerante og dømmende drittkjærringer mener.

Sorry Hi, jeg har ikke så mye å bidra med til ditt opprinnelige spørsmål. Ble bare litt irritert av dustekommentarene som var kommet,men lykke til med å piffe opp litt

Anonymous poster hash: fb7d0...575

Skrevet

Næsj anonym ...575, ikke vær sånn a! Jeg klarte bare ikke å la være å le! Det var jo bare litt humor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...