Gå til innhold

Mistet følelser!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff kjæresten min for noen Mnd siden. Han var alt jeg hadde ønsket i en mann. Vi er veldig like og har det morsomt sammen. Traff han rett etter et brudd og var redd han skulle bli en rebound, så ville ta det litt rolig. Det ønsket ikke han og jeg forhastet meg nok litt inn i det. Nå er det som jeg fryktet. Følelsene er borte, men jeg liker han fortsatt og vil ha han i livet, men som en venn. Vil ikke såre han. Hva skal jeg gjøre?

 

Anonymous poster hash: 43dab...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...