Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Plutselig i dag har magen blåst seg opp og jeg må rape masse. Det verste er lukta! Fy å fa** det lukter helt forferdelig!! Lukter bedervet kjøtt eller noe sånt. Jeg brekker meg hver gang. Jeg må nesten gå utendørs å rape for å skåne resten av familien. Eimen står om meg lenge etterpå. Hva kan dette være? Har ikke vondt i magen eller noe sånt. Har ligget rett ut i hele påsken med influensa. Har tatt en del febernedsettende ila uka. Om det kan ha en sammenheng? Håper det er over til i morgen, ellers blir det ikke mye gøy å møte kolleger😳 Anonymous poster hash: 114f5...fb4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 114f5...fb4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Dytt. Anonymous poster hash: 114f5...fb4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Jeg vil tippe det er noe du har spist, som lager gass i magen. Jeg vet ikke om det kan være febernedsettende, men NOE er det i hvert fall. Hvem vet hvor lenge det vil vare... Anonymous poster hash: 2d4f2...131
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Sånn har jeg fått rett før omgangsyke, det lukter fjert av rapen.. helt grusomt! Anonymous poster hash: 41736...c9e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Du er menneske og innimellom vil du ha luft i tarmene og ja ...rape og fise gjr jo alle. Så diagnosen din er - du er menneske og akkurat nå er du full i luft, det går over. Anonymous poster hash: 5b786...116 Anonymous poster hash: 5b786...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå