Gå til innhold

Æsj! Hva er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig i dag har magen blåst seg opp og jeg må rape masse. Det verste er lukta! Fy å fa** det lukter helt forferdelig!! Lukter bedervet kjøtt eller noe sånt. Jeg brekker meg hver gang. Jeg må nesten gå utendørs å rape for å skåne resten av familien. Eimen står om meg lenge etterpå.

 

Hva kan dette være? Har ikke vondt i magen eller noe sånt. Har ligget rett ut i hele påsken med influensa. Har tatt en del febernedsettende ila uka. Om det kan ha en sammenheng?

 

Håper det er over til i morgen, ellers blir det ikke mye gøy å møte kolleger😳

 

Anonymous poster hash: 114f5...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

 

Anonymous poster hash: 114f5...fb4

Skrevet

Dytt.

 

Anonymous poster hash: 114f5...fb4

Skrevet

Jeg vil tippe det er noe du har spist, som lager gass i magen. Jeg vet ikke om det kan være febernedsettende, men NOE er det i hvert fall. Hvem vet hvor lenge det vil vare...



Anonymous poster hash: 2d4f2...131
Skrevet

Sånn har jeg fått rett før omgangsyke, det lukter fjert av rapen.. helt grusomt!



Anonymous poster hash: 41736...c9e
Skrevet

Du er menneske og innimellom vil du ha luft i tarmene og ja ...rape og fise gjr jo alle. Så diagnosen din er - du er menneske og akkurat nå er du full i luft, det går over.


Anonymous poster hash: 5b786...116



Anonymous poster hash: 5b786...116

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...