Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hjelp.... Jeg har en gutt på 2 år som hadde nydelig, tykt fint hår som jeg har fått klipt av frisør 1 gang i mnd. Jeg er for tiden på ferie og fikk telefon av min mann som fortalte at hans datter på 17 år, hadde klippet av han nesten alt håret når hun satte barnevakt. Jeg er både sint og frustrert, men oppi alt er jeg glad for at hun ikke skadet han for han ikke sitter rolig. Men er dette normal oppførsel av ei 17 år gammel jente og hvilke konsekvenser passer i dette tilfelle? Har vært i kontakt med hennes familie og de ser ikke problemet og mener hun ikke har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 86fba...fe2 Anonymous poster hash: 86fba...fe2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Har vært i kontakt med hennes familie? Er ikke det faren da? Anonymous poster hash: d6c7e...133
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Trolleri og trollerei 😉 Anonymous poster hash: b1f7c...7a0
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Åh dæven, tror jeg hadde reist henne til helvette! Nei altså, jeg vet virkelig ikke hva jeg hadde gjort. Men at jeg med stor sannsynlighet hadde klikket i vinkel, er det absolutt INGEN tvil om. Hun ville nok fått hørt det (selv om det var eget barn), og jeg ville sørget for at det aldri skjedde igjen. Tror nesten hun gjorde det som et skrik etter oppmerksomhet eller noe, for det er absolutt ikke normal oppførsel av en 17-åring. Det er mer slik 3-6 åringer eksprimenterer med. Anonymous poster hash: 47806...5c7 Anonymous poster hash: 47806...5c7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hjelp.... Jeg har en gutt på 2 år som hadde nydelig, tykt fint hår som jeg har fått klipt av frisør 1 gang i mnd. Jeg er for tiden på ferie og fikk telefon av min mann som fortalte at hans datter på 17 år, hadde klippet av han nesten alt håret når hun satte barnevakt. Jeg er både sint og frustrert, men oppi alt er jeg glad for at hun ikke skadet han for han ikke sitter rolig. Men er dette normal oppførsel av ei 17 år gammel jente og hvilke konsekvenser passer i dette tilfelle? Har vært i kontakt med hennes familie og de ser ikke problemet og mener hun ikke har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 86fba...fe2 Anonymous poster hash: 86fba...fe2 Har du ringt moren mener du? Anonymous poster hash: 835da...b31 Anonymous poster hash: 835da...b31
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Har hatt kontakt med hennes mor, men hun mener tydeligvis at dette ikke er noe å bry seg om..... Hun beklaget ikke en gang datterens oppførsel. Anonymous poster hash: 86fba...fe2
Berta_78 Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Ha ha bra trolling - HI har virkelig fanget essensen av dib :-)
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Det er hår. Det vokser ut. Ta ham med til frisøren i morgen for å utbedre skaden. Om en stund kommer dere til å le av hele hendelsen. Anonymous poster hash: 62191...63d
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 La faren snakke med moren / datteren. Eller er du med en tøffel? Anonymous poster hash: d6c7e...133
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Hvis han har såpass til hårvekst at det må klippes hver måned så er det jo ikke lenge før håret vokser ut igjen uansett? Jeg skjønner at du ble litt irritert, men prøv å ikke skyte spurver med kanoner her. Det er ikke verdens undergang, og det er jo ikke annet å gjøre enn å forklare tenåringen hvor lite du satte pris på dette og at heretter overlates hårklippen til frisører. Så lenge hun ikke skamklipte ham "på trass" så hadde jeg ikke gitt andre konsekvenser enn å snakke med henne...tror jeg, da.. Anonymous poster hash: 2f01e...70d
Lykke4ever Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Hadde det bare vært trolling, men nei. Dette har skjedd med mitt barn og jeg er både sint og frustrert. Hadde bestillt time til fotografering men den må utsettes til høsten Hi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Har hatt kontakt med hennes mor, men hun mener tydeligvis at dette ikke er noe å bry seg om..... Hun beklaget ikke en gang datterens oppførsel. Anonymous poster hash: 86fba...fe2 Hvorfor tok du kontakt med moren? Det er jo faren du må snakke med, det er jo han du er sammen med. Anonymous poster hash: 835da...b31 Anonymous poster hash: 835da...b31
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 De sparer de for 1 frisørbesøk i mnd!!! ei stund :-/ Stakkar toåring som e te frisørn 1 gång i mnd.... Anonymous poster hash: 096c7...d54
Himmel og hav Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Det kommer jo litt an på, da, om hun har tviholdt han fast og klippet han for å være slem, eller om de sammen har funnet ut at de skal klippe håret hans og hun har lekt frisør. Uansett så er det hår. Det gror ut. Tror ikke jeg hadde gått av hengslene for det, med mindre hun gjorde det med onde hensikter.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor har du ringt hennes mor? Det var vel faren som hadde ansvaret? Hadde nok ikke latt henne passe på 2 åringen igjen før han er eldre. Det må du nok snakke med faren til de begge om og høre om han er enig. ellers gikk det bra og håret vokser ut igjen. Anonymous poster hash: 8a748...a4b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #16 Skrevet 6. april 2015 Har hatt kontakt med hennes mor, men hun mener tydeligvis at dette ikke er noe å bry seg om..... Hun beklaget ikke en gang datterens oppførsel. Anonymous poster hash: 86fba...fe2 Gjort er gjort. Mener du jenta skal straffes så kan du vel prate med faren hennes? Hvorfor må på død og liv mor kobles inn? Anonymous poster hash: 16e2a...ad4
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #17 Skrevet 6. april 2015 Sjalusi heter det. Dog unormalt at så store barn oppfører seg sånn.... Anonymous poster hash: 90c5a...14e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #18 Skrevet 6. april 2015 Hår vokser da ut igjen, er jo oe galt med en mor so tar sånn på vei for en frisyre på en to åring. Når det er sagt så er det vel helt ok å ta kontakt med begge foreldre til den som har skamklippet poden, særlig om den ene forelderen ikke bryr seg, da kan man jo snakke med den andre. sikkert mange mødre til skilsmissebarn som ønsker å bli informert om uakseptabel oppførsel og episoder som skjer hos far, særlig om ikke far bryr seg. Det er jo ingen tvil, om at det er uakseptabel oppførsel, og foreldre bør informeres. Anonymous poster hash: dd156...a7f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #19 Skrevet 6. april 2015 Hva sier far til dette? Anonymous poster hash: dc45f...66d Anonymous poster hash: dc45f...66d
Gjest Hercule Poirot Skrevet 6. april 2015 #20 Skrevet 6. april 2015 Storm i et vannglass. Det er bare hår, det vokser ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #21 Skrevet 6. april 2015 Hvorfor har du ringt hennes mor?Det var vel faren som hadde ansvaret? Hadde nok ikke latt henne passe på 2 åringen igjen før han er eldre. Det må du nok snakke med faren til de begge om og høre om han er enig. ellers gikk det bra og håret vokser ut igjen. Anonymous poster hash: 8a748...a4b Datteren fikk kjeft av faren, hun dro hjem til moren og har fortalt hennes versjon av hendelsen. Jeg er på reise så har ikke snakket med henne men har sendt henne en sms hvor jeg skrev at jeg var skuffet og ikke kom til å bruke henne mere som barnevakt før hun blir mere moden. Fikk da en melding fra moren at vi hadde gått over streken...... Jeg mener at når man gjør en slik handling må man få lov til å si ifra at hun har gått over streken. Anonymous poster hash: 86fba...fe2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #22 Skrevet 6. april 2015 Storm i et vannglass. Det er bare hår, det vokser ut igjen.Kan jo foreslå at de er skuls, hvis hun klipper samme sveis på seg selv. Det er jo bare hår. Anonymous poster hash: 90c5a...14e
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #23 Skrevet 6. april 2015 Du dramatiserer veldig. Høres ut som hun har prøvd å ta livet av gutten. Tror ikke på at ungen er skamklipt heller. 17 åringen har sikkert klipt barnet kortere og du oppfører deg som ungen er barbert...og fått en tatovering i hodeskallen Anonymous poster hash: eba26...f7f
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #24 Skrevet 6. april 2015 Hva sier far til dette?Anonymous poster hash: dc45f...66d Anonymous poster hash: dc45f...66d Han er veldig skuffet over sin datter og hun fikk kjeft, siden det har vi ikke hørt noe ifra henne da hun dro hjem til sin mor. Hi Anonymous poster hash: 86fba...fe2
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #25 Skrevet 6. april 2015 De er søsken er de ikke? Så hvorfor kalle henne din stedatter, det er søstra til sønnen din. Og slike ting skjer mellom søsken, en får en strålende idé. Nå må ikke du gjøre alt surt for jenta som bare mente vel, det er bare hår og det er raskt vokst ut igjen! Anonymous poster hash: 1d1b0...90d Anonymous poster hash: 1d1b0...90d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå