Gå til innhold

kynnere?


håp123

Anbefalte innlegg

jeg er 15+2 og har ikke greid å finne livmoren enda. Jeg kjenner jeg er litt hard i magen men ikke voldsomt mye (har litt spekk rundt magen så kanskje det påvirker?). men plutselig ble magen min knallhard og jeg kjente en tydelig ball i magen som gikk til litt under navlen. Etter en stund ble magen myk igjen. Var dette en kynner og var det livmoren jeg kjente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres sånn ut. Jeg er 17 uker på vei og jeg kjenner livmoren ved navlen, bitteliten under. Har kunne re innimellom og da blir den helt hard der nede og kjenner veldig godt hvor den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt kynnere i det siste.. Hadde det i påsken første gang og da varte det veldig lenge, i ca 1,5 timer av og på.. Ble kjempe bekymret, måtte bare legge meg en stund.. Gikk heldigvis over, men var akkurat som det hang igjen etterpå, nesten som gangsperre.. Måtte snakke med mamma om det, og hun hadde visst også en del kynnere når hun var gravid.. Nå blir jeg ikke så bekymret lenger 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar. har ikke kjent det så plutselig og så voldsomt siden. magen er knall hard og ballongaktig om morgenen men myk ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...