Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Du vet de som ser på seg selv som overlegne sjefer og delegerer oppgaver i venneflokken. Irriterende eller er du glad noen gjør det? Selv irriterer jeg meg vettet av det og blir skikkelig provosert. De er da ikke sjefen min. Føler at vi skal være likeverdige i et vennskapsforhold. Det er små ting, men holdningen stinker syntes jeg. 'Jeg så i avisen at det kommer et teater til byen. Kan du sjekke nærmere hva det går ut på og pris for de, og så kan vi kanskje dra dit sammen?' Eller 'kan du ha en samling hjemme hos deg for oss 6 venninnene som gikk sammen på videregående for 20 år siden? Selv syntes jeg det bare er frekt. Gjør det selv da vel, tenker jeg. Anonymous poster hash: e0d95...3cb
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Er ikke slik selv, og har ingen venner som er slik heller! Anonymous poster hash: 8e974...3d3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Kjenner ingen som er sånn jeg heller. Synes det høres ut som en frekk person. Anonymous poster hash: e8e9e...56c
Økonomor Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hadde to venninner som holdt på sånn. "Hadde" er vel det vesentlige her.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Har aldri møtt noen som er slik. Anonymous poster hash: 2637e...d5b
Lobita Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Er stort sett de samme folka som inviterer til dugnad hjemme hos seg selv...
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Har ingen sånne i omgangskretsen vår, heldigvis. Gjør dere virkelig som de sier også? Jeg hadde seriøst svart at det kan de gjøre selv... Anonymous poster hash: 56ccb...bc8
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Er stort sett de samme folka som inviterer til dugnad hjemme hos seg selv... Er det noe galt i det? I vennekretsen vår er det helt vanlig når man ønsker å ha noe gjort, f.eks. male vegger og flytting. Er dette virkelig rart og sett ned på? Anonymous poster hash: 24a45...5a0
Rubella Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Er stort sett de samme folka som inviterer til dugnad hjemme hos seg selv... Er det noe galt i det? I vennekretsen vår er det helt vanlig når man ønsker å ha noe gjort, f.eks. male vegger og flytting. Er dette virkelig rart og sett ned på? Anonymous poster hash: 24a45...5a0 Det synes ikke jeg i det hele tatt så lenge man bidrar og hjelper tilbake.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Er stort sett de samme folka som inviterer til dugnad hjemme hos seg selv...Er det noe galt i det? I vennekretsen vår er det helt vanlig når man ønsker å ha noe gjort, f.eks. male vegger og flytting. Er dette virkelig rart og sett ned på? Anonymous poster hash: 24a45...5a0 Jeg syns det er koselig jeg. Jeg og noen venninner gjør sånn. Den som trenger å få noe gjort spanderer vin. Anonymous poster hash: 2637e...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå