Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sender dere med ull i bhg på, på østlandet? Er varmt ute, idag er det 7 grader. Men når slutter man med ulla?

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Her på dib kler enkelte barna i ullundertøyet i sommervarmen også. Aldri sett det selv... men tilbake til sak. Mine barnehagebarn bruker tynt ullundertøy under en vindtett parkdress i barnehagen. Ellers hvis de har bukser på har de ikke annet enn sokker under buksa. Bruker litt tykkere bukser

Skrevet

Ok. Har vindtett parkdress fra Polarn o pyret. Alle klærne er hjemme pga påskeferien, men sender med litt ull da :)

Skrevet

Både jeg og barna bruker fremdeles ull under vanlig bukse når vi oppholder oss ute i mer enn en time nå om dagen. I barnehagen har de tynn ull, flis og så parkdress. Selvom det er varmt i solveggen blåser det fremdeles surt

Anonymous poster hash: 47ec6...40f

Gjest Julia1984
Skrevet

Mye bedre med ullundertøy under en parkdress enn bukse og genser...

Skrevet

Sender med tynn ull, fleece og parkdress\ tynn vindbukse i morgen. Så får bhgansatte bestemme hvor mye/ lite som skal på etter værforholdene. Jeg hadde smeltet bort med ull, fleece og dress på tur i dag.. Men barna kan jo oppleve det annerledes. Mine barn kan ikke ha ull på sommeren som jeg ser noen her inne gjør, da hadde de smeltet bort.

Skrevet

Hadde på ull før påskeferien, men i morgen er det meldt 16 gr, så da tror jeg at vi dropper ulla.

Anonymous poster hash: 0a1f8...44b

Skrevet

Bruker ull under. Ull puster og så slipper man lag-på-lag av klamme bommulsklær.

Anonymous poster hash: f4131...7bd
Skrevet

Heller tynne ullkær enn ekkel bomull!

Anonymous poster hash: aa302...077

Skrevet

Sender med ull ei stund til. Hender det fortsatt er frost på natta, så er kaldt nede på bakken der unga driver. Ull, eventuelt ull eller fleece hvis det er kjølig, og så parkdress blir nok antrekket fremover.

Anonymous poster hash: e9acd...696

Skrevet

Jeg har jobbet ute i hele dag i en fysisk jobb der jeg har vekslet på å være i aktivitet og i ro. Hadde jeg ikke hatt ullundertøy både på over og underkroppen hadde jeg vært iskald. Akkurat i en solvegg med godt le kan det være behaglig, men ellers er det ganske surt og du blir raskt kald om du sitter på jorda. 8 åringen min gikk også inn midt på dagen og tok på ullundertøy.

Anonymous poster hash: 58b36...865

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har vært ute i hele dag (er ute enda) og jeg har ull under utebuksa, det samme har mann og barn.

Skrevet

Hadde på ull før påskeferien, men i morgen er det meldt 16 gr, så da tror jeg at vi dropper ulla. Anonymous poster hash: 0a1f8...44b

16 grader på det varmeste på ettermiddagen, ja, men 2 grader klokka 8 og 4 klokka 9. Det er ikke så lurt å se bare må maksimaltemperaturen. Så fint været er nå skal nok ungene være ute det meste av dagen.

Skrevet

Vi har vært ute i hele dag (er ute enda) og jeg har ull under utebuksa, det samme har mann og barn.

Var ute en time med tynn treningstights, bomullsgenser og fleecejakke. Perfekt for meg. Men jeg blir lett varm.. Ungen hadde på seg vanlige klær, ulldrakt utenpå og parkdress. Hadde perfekt temp, hun er nok mer frøsen enn meg.

Skrevet

Vi skal enda ha ett sett ull og ett sett fleece i hylla i bhg så da blir det sent med men jeg blir og kle henne i noe lett strømpebukse tights tshorte og en lett jumper med lang arm jakke og pannebånd pluss joggesko.

Tar med lett utebukse og gtex sko.

Skrevet

Hadde på ull før påskeferien, men i morgen er det meldt 16 gr, så da tror jeg at vi dropper ulla. Anonymous poster hash: 0a1f8...44b

16 grader på det varmeste på ettermiddagen, ja, men 2 grader klokka 8 og 4 klokka 9. Det er ikke så lurt å se bare må maksimaltemperaturen. Så fint været er nå skal nok ungene være ute det meste av dagen.

Sønnen min er veldig varm av seg og har gått uten ull hele påska og vi har vært mye ute. Han har klagd siden 1. mars over at han har vært for varm, så tror det går bra. De to minste på snart tre år bruker nok ull litt til.

Anonymous poster hash: 0a1f8...44b

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Var ute en time med tynn treningstights, bomullsgenser og fleecejakke. Perfekt for meg. Men jeg blir lett varm.. Ungen hadde på seg vanlige klær, ulldrakt utenpå og parkdress. Hadde perfekt temp, hun er nok mer frøsen enn meg.

Da hadde jeg frysi ihjel med mindre jeg hadde vært i sola hele tida. Vi gikk inn nå og jeg er kald på tærne :P

Skrevet

Vi er varme og bruker kun ull på vinter og i kuldegrader. Her vi bor er det vår nå og rundt 10 gr med sol , er helt uaktuelt med ull for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...