Gå til innhold

Tips til sko til en med tykk rist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min fikk i 1-årsgave støvler og de var for store da. Nå er han snart 1,5 år og har nettopp sluppet seg og går alene så da tenkte jeg at det er på tide å ta de i bruk snart. Han har stonz han bruker. Men de støvlene er nå trange å få på. Lengden på støvelfoten er ennå for stor men jeg antar at sønnen min er tykk i risten eller noe sånt, siden de er så vanskelig å få på? Tror ikke at han har brede fotblader. Selvfølgelig tok jeg av merkelappen for lenge siden så kan ikke bytte de.

Han må selvfølgelig ha annet enn støvler og, så jeg skal ta han med og kjøpe sko, så han får prøvd. Men tips til merker som passer de med tykk rist?

Anonymous poster hash: 67f9d...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hadde ganske tykk rist, slik at ikke alle førstegangssko passet. Ecco passet veldig fint til ham :)

Anonymous poster hash: fe85b...848
Skrevet

Vrist, ikke rist :)

Hører at Ponni-skoene skal passe for de med høy vrist, men snakker ikke av egen erfaring.

Anonymous poster hash: 64a13...bf5

Skrevet

Kavat 😊 Passet veldig bra til min ettåring med høy vrist.

Anonymous poster hash: c47b9...eb2

Skrevet

Har hørt folk si rist, kanskje det er dialekt. Takk for tips!

HI

Skrevet

Kavat har sko for barn med høy vrist! Syns de er best for barn som har den type føtter 👍 ecco og andre er ikke like høye etter min erfaring!

Anonymous poster hash: 8b5e4...976

Skrevet

Kavat har sko for barn med høy vrist! Syns de er best for barn som har den type føtter 👍 ecco og andre er ikke like høye etter min erfaring!

Anonymous poster hash: 8b5e4...976

Takk, hvilke butikker har Kavat?

Skrevet

Bare husk at støvler til barn i den alderen er vanskelig, for de er ikke designet for den høye vristen  så små barn har.

Skrevet

Viking har generelt bredere sko enn Ecco fikk jeg vite i skobutikken.

I gummistøvler vil jeg anbefale Tretorn, de er gode og brede, passer en høy vrist.

Anonymous poster hash: 654d4...e07
Skrevet

Har hørt folk si rist, kanskje det er dialekt. Takk for tips!

HI

Ja, men det skrives vrist.

Anonymous poster hash: 8d6c7...a28

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat sko til min på 13 mnd. Han har høy vrist og fikk ikke føttene skikkelig ned i Ecco, de var altfor lave/trange. Hun i skobutikken sa at Ecco var kjent for å ha sko som IKKE passer de med høy vrist. Vi kjøpte Ponny og de passer perfekt. :)

Anonymous poster hash: ddd7b...20f
Skrevet

Min er 2,5 og bruker fortsatt str 20/21 i sko. Bittesmå og tjukke "babyføtter" som er veldig tykke over vrista.
Hun har alltid brukt pony sine sko. Både pony "ørstegangssko, vintersko og sandaler. Hun har hatt et par kavat også, de er for de med brede/tykke føtter, men jeg har syntes de jeg har prøvd har vært alt for stive.. 
Superfit er for smale tynne føtter, så styr unna dem. 

Min har også 2 par addidas, et par joggesko med borrelås og et par sånne sporty tur/fjellsko. Begge sitter som skudd. 

Skrevet

Takk alle :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...