Gå til innhold

Kan jenta mi gi et fleecepledd i gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i selskap idag, fant innbydelsen i sekken og har derfor ikke gave. Har ikke bil til å kjøre i minibank å ta ut penger, men har et søtt fleecepledd som er innpakket og nytt.

Anonymous poster hash: a7d72...af6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg forklart situasjonen og lovet gave i morgen. Hadde aldri gitt et pledd til et barn.

Skrevet

Kommer ann på barnet som skal ha gaven, min datter på 8 hadde blitt glad men hun elsker pledd☺

Skrevet

Det kunne jeg fint gjort hvis det er et pledd som kan passe på et jenterom. Men ikke hvis det er i mer voksen stil som viser at man tok det første tilgjengelige til gave.

Skrevet

Mine gutter elsker tepper. De hadde blitt glade

Skrevet

Min datter på 8 år fikk et rosa fleecepledd i bursdagsgave og det elsker hun selv om hun ikke liker rosa :-)

Skrevet

Hvis det er et teppe til barn så kan du vel det?

Eller hva med et hjemmelaget kort hvor dere inviterer bursdagsbarnet med på kino en dag? Hvis du er usikker på teppet.

Anonymous poster hash: a92a5...e0e

Skrevet

Hadde gått helt fint det her 😊

Skrevet

Det er laban og labolina, jenta fyller 6 år.

Anonymous poster hash: a7d72...af6

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det gå bra? Barna min elsker pledd, uansett. type og farge.

Skrevet

Selvsagt! Min datter fikk også et pledd en gang, i fleece. Til min overraskelse. Og hun elsker det. Var beste gaven den gangen, ifølge henne.

Skrevet

Mine barn hadde blitt glad for det 😊

Anonymous poster hash: 0211d...03b

Skrevet

Selvfølgelig kan du gi det. Sønnen min feiret nettopp seksårsdagen sin. Fikk leker av alle barna (som han ønsket seg) bortsett fra èn, som ga angry birds-pysj. Det er den gaven han snakker mest om:)

Skrevet

Hadde glatt gitt et fleecepledd. Min datter på 5 år fikk fleecepledd med hjerter på i julegave. Hun ble veldig glad :)

Anonymous poster hash: e4417...e1f
Skrevet

Mine 3 ville blitt glade, 2 gutter og ei jente på 6, 8, 10.

Anonymous poster hash: d823c...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...