Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Datteren vår har fått ny bunad til konfirmasjonen sin nå i mai. Men før hennes dag, skal vi i to andre konfirmasjoner til fetterene hennes. Spare bunaden slik at den brukes for første gang på jentas dag, eller bruke den til de to andre dagene også siden hun har den? Anonymous poster hash: c2658...0fc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Hadde selvsagt latt henne få bruke den Anonymous poster hash: 7bdff...fb5
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Det hadde jeg overlatt til 14 åringen å bestemme.
HvittHus Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Hadde brukt bunaden. Men i følge min ungdom som sitter her, skal du spørre din datter hva hun mener og det hun bestemmer skal følges.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Ville spart den til egen konfirmasjon. Men ungdommen er vel stor nok til å bestemme det selv når ikke du har en klar formening. Anonymous poster hash: 5f966...4ac
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Hun klarer ikke bestemme seg. Lurte på hva som er vanlig. Hi Anonymous poster hash: c2658...0fc
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Bestevenninnen min konfirmerte seg en uke før meg, og jeg var invitert i konfirmasjonen hennes. Da brukte jeg bunaden min. Jeg hadde følt meg utenfor dersom jeg ikke gjorde det. Men kan også forstå tankegangen bak at det er mer stas å bruke bunaden første gang på sin egen konfirmasjonsdag. Anonymous poster hash: 82df5...752 Anonymous poster hash: 82df5...752
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Hvis hun ikke klarer å bestemme seg, så er jo det en grei måte å trene på det å ta avgjørelser på, for det er en del av det å bli voksen. Barn og ungen i dag har ikke nok trening i å ta avgjørelse, for vi legger altfor godt tilrette for dem. Jeg hadde gitt min 14 åring beskjed om at dette måtte hun bestemme selv, ferdig med det.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Så lenge den er klar blir det for dumt å la den henge i skapet i påvente av hennes dag, når hun kan bruke den før. Er jo ikke så ofte man kan gå med bunad, så bruk den nå for all del når den kan brukes! Ellers har dere betalt dyrt for at den bare skal henge der. Anonymous poster hash: a7ec8...ee7
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Jeg fikk ikke bruke min på forhånd, og synes det var helt greit. Blir sikkert å so det samme til mine, at gaven ikke blir overtatt før på konfirmasjonsdagen. Anonymous poster hash: 277f3...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå