Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 De har hvert sammen i 1 år nå. Han er helt dust. Jeg og samboer fikk barn i desember og ønsker at barnet skal kjenne sitt barnebarn. Men vi klarer ikke typen hennes. I fjor sommer så fikk jeg nok. Vi var på hytta med de. Jeg slet enormt med urinveisinfeksjon mens jeg var gravid og dette spurte han enormt mye om. Hvordan det var og så ut. Dette var noe han skulle prate om mye. Vi prøvde flere ganger å si ifra at vi ikke ville prate om det. ( skal sies at sette var 2 gang vi traff han) Han spør og graver om ting som ikke han har noe med. Jeg har to barn fra Før og han spør meg ofte om hvorfor det ble brudd og om siste tiden med min x. Jeg vil ikke prate om dette med han. Jeg trives rundt svigermor og vil at hun skal kjenne barna her. Skal sies at hele familien til min samboer misliker han. Ingen klarer han. Noe jeg kan gjøre her? Svigermor vet at ingen liker han. Anonymous poster hash: e5102...d88
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Be henne komme på besøk til dere uten han eller ikke få treffe dere og barnebarn. Anonymous poster hash: e1637...4de
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Hun har valgt han og det må dere godta. For meg så høres det ut som han mangler sosiale antenner. Det kunne vært verre. Godta at hun har valgt han og ikke steng han ute. Dine barn aksepterer din nye mann, synes din svigermor fortjener det samme så lenge han er snill og god mot henne. Det er det som er viktig. Anonymous poster hash: 593d0...cb5
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Og du trenger jo ikke prate så mye med han eller bare svare at det er ting du ikke ønsker å snakke så mye om. Vær hyggelig! Din svigermor er glad i han, og det er hun som skal omgås han hver dag. Anonymous poster hash: d14ae...52b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Og du trenger jo ikke prate så mye med han eller bare svare at det er ting du ikke ønsker å snakke så mye om. Vær hyggelig! Din svigermor er glad i han, og det er hun som skal omgås han hver dag. Anonymous poster hash: d14ae...52b Hun klarer ikke omgås han Vær dag heller. Hun klarer kun en helg med han sier hun. Dette Gjør at vi forstår enda mindre. Anonymous poster hash: e5102...d88
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Huff jeg må jo si meg enig i at det høres litt merkelig ut. Og spesielt at hun ikke klarer omgås han så mye selv hellet. Men jeg ville nok ha trådd litt varsomt og holdt litt avstand, samtidig som jeg ikke ville Vært nebbete. . Anonymous poster hash: d14ae...52b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Jeg ville ikke involvert han i personlige ting. Som f eks at du har uvi. Hvor mindre Jan vet hvor bedre er det. Anonymous poster hash: 25d14...b7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå