Gå til innhold

Reimatec vårdress - godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt reimatec vinterdress i to sesonger og er veldig fornøyd med det.

Skal nå kjøpe vårdress til lille og lurer veldig på om jeg skal velge en vanlig, vannavvisende reimadress, eller gå for reimatec nå også. Behovet for helt vanntett er jo ikke så stort siden vi har gode regnklær, og så er jeg litt bekymret for om de blir litt tette og klamme på varme vårdager?

Noen som har erfaring å dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte reimatec vårdress nå men visste ikke den var vanntett???

Har da kjøpt regntøy med fleece i tillegg jeg .. Men den virker absolutt lett og luftig? Ikke klam :)

Anonymous poster hash: 84159...209

Skrevet

Jeg har hatt vanlig reima og reimatec vårdress. Ble vanlig reima i år da jeg syns reimatec blir litt klam og ved regn har de vanlig regntøy.

Skrevet

Jeg kjøpte reimatec vårdress nå men visste ikke den var vanntett???

Har da kjøpt regntøy med fleece i tillegg jeg .. Men den virker absolutt lett og luftig? Ikke klam :)

Anonymous poster hash: 84159...209

Reimatec er alltid vanntett. vannsøyle på 10000 eller 15000.

Reima eller Kiddo er ikke vanntett. Vannsøyle fra 3000-5000

Anonymous poster hash: f7493...faf

Skrevet

Reimatec har god pusteevne så kan ikke helt se at de blir klamme. Billige dresser har som oftest ikke like god pusteevne.

Har hatt reimatec til mine og vært veldig fornøyd. De siste årene har vi hatt med vannsøyle på 15000 og de kan fint brukes som regntøy.

Anonymous poster hash: f7493...faf
Skrevet

Bor på et veldig regnfullt sted på vestlandet, så her blir det reimatec uansett, ellers bruker de bare regntøy hele tiden, og da er jo vitsen borte. Når det blir tørt bruker de uansett bare bukse og jakke.

Anonymous poster hash: 85d7e...0f6
Skrevet

Takk for svar.

Dytter litt for å muligens få flere synspunkter.

Skrevet

Beste kjøp du gjør! Bruker min dress 7 år på rad til unge nr 3. Vanntett og slitesterk. Ser knapt brukt ut, enda de har herjet vilt i Bhg alle tre.

Anonymous poster hash: 458d4...417

Skrevet

Har reimatec parkdress. Brukt til 2 barn. Den er ikke helt vanntett, så må bruke regnklær hvis det er veldig vått. Eventuelt ha regnbukse utenpå dressen, sånn som barnehagen gjør.(Ungen min liker å sitte oppi vanndammen ;) ). Den ble også merkbart slitt etter første barn allerede. Hull i ytterste laget osv. Nei, syns reima er oppskrytt. Jeg kjøper heller en bedre og rimeligere dress, pluss ordentlig regntøy. Bor på østlandet så er behov for begge deler.

Anonymous poster hash: 3ffe8...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...