*Miss Marple* Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Har hatt reimatec vinterdress i to sesonger og er veldig fornøyd med det. Skal nå kjøpe vårdress til lille og lurer veldig på om jeg skal velge en vanlig, vannavvisende reimadress, eller gå for reimatec nå også. Behovet for helt vanntett er jo ikke så stort siden vi har gode regnklær, og så er jeg litt bekymret for om de blir litt tette og klamme på varme vårdager? Noen som har erfaring å dele?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Jeg kjøpte reimatec vårdress nå men visste ikke den var vanntett??? Har da kjøpt regntøy med fleece i tillegg jeg .. Men den virker absolutt lett og luftig? Ikke klam Anonymous poster hash: 84159...209
Sint naken biltyv Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Jeg har hatt vanlig reima og reimatec vårdress. Ble vanlig reima i år da jeg syns reimatec blir litt klam og ved regn har de vanlig regntøy.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Jeg kjøpte reimatec vårdress nå men visste ikke den var vanntett??? Har da kjøpt regntøy med fleece i tillegg jeg .. Men den virker absolutt lett og luftig? Ikke klam Anonymous poster hash: 84159...209 Reimatec er alltid vanntett. vannsøyle på 10000 eller 15000. Reima eller Kiddo er ikke vanntett. Vannsøyle fra 3000-5000 Anonymous poster hash: f7493...faf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Reimatec har god pusteevne så kan ikke helt se at de blir klamme. Billige dresser har som oftest ikke like god pusteevne. Har hatt reimatec til mine og vært veldig fornøyd. De siste årene har vi hatt med vannsøyle på 15000 og de kan fint brukes som regntøy. Anonymous poster hash: f7493...faf
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Bor på et veldig regnfullt sted på vestlandet, så her blir det reimatec uansett, ellers bruker de bare regntøy hele tiden, og da er jo vitsen borte. Når det blir tørt bruker de uansett bare bukse og jakke. Anonymous poster hash: 85d7e...0f6
*Miss Marple* Skrevet 6. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2015 Takk for svar. Dytter litt for å muligens få flere synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Beste kjøp du gjør! Bruker min dress 7 år på rad til unge nr 3. Vanntett og slitesterk. Ser knapt brukt ut, enda de har herjet vilt i Bhg alle tre. Anonymous poster hash: 458d4...417
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Har reimatec parkdress. Brukt til 2 barn. Den er ikke helt vanntett, så må bruke regnklær hvis det er veldig vått. Eventuelt ha regnbukse utenpå dressen, sånn som barnehagen gjør.(Ungen min liker å sitte oppi vanndammen ). Den ble også merkbart slitt etter første barn allerede. Hull i ytterste laget osv. Nei, syns reima er oppskrytt. Jeg kjøper heller en bedre og rimeligere dress, pluss ordentlig regntøy. Bor på østlandet så er behov for begge deler. Anonymous poster hash: 3ffe8...41e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå