Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Altså møkkete og helt fillete? Sko som i tillegg sikkert har kostet max 250 kr nye? Utrolig hva folk selger på Facebook. Anonymous poster hash: ecf43...949
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 Haha aldri 😂 Anonymous poster hash: 19b5b...7c5
valkyrien Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 Nei, jeg selger ikke sko uansett. Men møkkete og fillete sko ville jeg ikke gitt bort en gang...
Mamma_til_2 Skrevet 6. april 2015 #4 Skrevet 6. april 2015 Ikke kjøper jeg brukte sko og dermed selger jeg det heller ikke ☺ sko brukes kun av ett barn
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Hvis noen hadde villet kjøpe dem så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ca186...bf1
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Ville kastet utslitte sko. Gir fint videre vinterskoene til yngste,de er lite brukt,har 3 par, så de kan fint brukes av andre. De som påstår at barnesko ikke skal/kan brukes av andre,bør lese seg opp en del. Anonymous poster hash: 00735...1ac
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #7 Skrevet 6. april 2015 Nei de går rett i søpla. Kan fint gi bort pent brukte/lite brukte sko til noen som ikke har råd til å kjøpe selv. Brukte sko er vel bedre enn ingen sko. Men hadde aldri solgt brukte sko. Anonymous poster hash: 53633...b75
Mamma_til_2 Skrevet 6. april 2015 #8 Skrevet 6. april 2015 Ville kastet utslitte sko. Gir fint videre vinterskoene til yngste,de er lite brukt,har 3 par, så de kan fint brukes av andre. De som påstår at barnesko ikke skal/kan brukes av andre,bør lese seg opp en del. Anonymous poster hash: 00735...1ac Kan ikke du fortelle meg om hvorfor sko skal gå i arv? Jeg klarer ikke bruke sko som andre har brukt før meg.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #9 Skrevet 6. april 2015 Ville kastet utslitte sko. Gir fint videre vinterskoene til yngste,de er lite brukt,har 3 par, så de kan fint brukes av andre. De som påstår at barnesko ikke skal/kan brukes av andre,bør lese seg opp en del. Anonymous poster hash: 00735...1ac Kan ikke du fortelle meg om hvorfor sko skal gå i arv? Jeg klarer ikke bruke sko som andre har brukt før meg. Ikke jeg heller. Får veldig vondt i bena av det. Derfor er det jo heller ikke anbefalt at barn arver sko! Og disse jeg oppdaget på Facebook nå i dag var både skitne og rett og slett fillete! Fint å putte andre barns føtter oppi sko som man nesten går igjennom såla! Anonymous poster hash: ecf43...949
Honningmelon Skrevet 6. april 2015 #10 Skrevet 6. april 2015 Jeg selger ikke sko uansett hvor pent brukt de er. Men, jeg gir de gjerne bort. Vet mange setter pris på å få pent brukte sko.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Ville ikke gjort det nei! Slitte sko går i søpla. Men har solgt sko som er veldig lite brukt - feks bunadsko, finsko.. Og også gitt vekk sko som er fine og hele. Fullt klar over at man ikke skal arve sko, og mine barn får nye sko. Men, det er faktisk folk som har så dårlig råd at nye sko til barna kan bli vanskelig å prioritere. Da tenker jeg som deg over her at det er bedre med fint brukte sko enn ingen sko.. Anonymous poster hash: 1fece...377
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå