Gå til innhold

deres første sympt på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok det lang tid for dere å bli gravid fra dere sluttet på prev?

Par mnd siden jeg slutta på plasteret nå.

Anonymous poster hash: 8d07f...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning, tok tre år og tre prøverørsforsøk.

Det er ikke normalen så ingen grunn til å tro at det skjer med en selv. Lykke til med prøvingen :)

Anonymous poster hash: 6a3d9...5a3

Skrevet

Aldri gått på prevensjon, brukte 7 mndr.

Fikk kviser og økt utflod i dagene før ventet mens, men registrerte det ikke som symptom før etter jeg visste jeg var gravid.

Anonymous poster hash: a0a20...9c0
Skrevet

Tusen tall for lykke til ønsking ☺

Håper det klaffer snart ☺

Skrevet

Noen andre som vil dele sine første symptomer?

Skrevet

Første "symptom" var uteblitt mens og en positiv test. Da var jeg 6 uker på vei.

Anonymous poster hash: 78308...20a
Skrevet

Det aller aller første jeg merket var ømme pupper. Og veldig tidlig hyppig vannlating. Deretter litt kvalme og så tilslutt manglende mens samme med oppblåst mage. Alt dette veldig tidlig, testet positivt da jeg var såvidt over fire uker på vei.

Ang prevensjon så fikk det halvannen måned etter p-pilleslutt på første før spiren satt. Ved andre gangen brukte jeg ikke noe i forkant.

Ønsker deg masse lykke til, kom gjerne inn på Bli gravidforumet :-)

Anonymous poster hash: 7eb74...48c

Skrevet

Det aller aller første jeg merket var ømme pupper. Og veldig tidlig hyppig vannlating. Deretter litt kvalme og så tilslutt manglende mens samme med oppblåst mage. Alt dette veldig tidlig, testet positivt da jeg var såvidt over fire uker på vei.

Ang prevensjon så fikk det halvannen måned etter p-pilleslutt på første før spiren satt. Ved andre gangen brukte jeg ikke noe i forkant.

Ønsker deg masse lykke til, kom gjerne inn på Bli gravidforumet :-)

Anonymous poster hash: 7eb74...48c

Tusen takk for lykke ønskningene :-)

Skrevet

Positiv test ;)

Anonymous poster hash: 66477...19b

Skrevet

Jeg ble denne gang gravid på første forsøk, stikninger i livmor fra omtrent unnfangelse.

Festeblødning i uke3-4 og fortsatte med veldige stikk i underetasjen.

Testet positivt uke 4,5 , kvalmfra uke 6.

Når er jeg 9 uker og kvalmere enn noen gang, fra morgen til kveld...

Skrevet

Testet positivt 10 dpo ved en tilfeldighet. Symptomene som skilte seg ut fra vanlig pms var at jeg var veldig kald på kveldstid, veldig tørst og hadde høyere kroppstemperatur enn vanlig (sjekket fordi jeg lurte på om jeg hadde fått feber). Ellers så hadde jeg ømme pupper og følte meg veldig sliten, men det bruker jeg ofte å gjøre rett før mensen. Jeg hadde fått påvist kyssesyken 4 uker før så trodde det var den som gjorde at jeg følte meg så klein. Dagen før ikm begynte jeg å få skikkelig vondt i livmora og dette varte vel helt til uke 10, så var det en liten pause før jeg begynte å få vondt igjen i uke 12. Kvalmen kom for fullt da jeg var 5+1 og jeg har vel hatt omtrent alle symptomer man noen gang har lest om graviditet så langt (møkkaform med andre ord) :P

Sluttet på p-piller i august etter 15 år sammenhengende bruk, ble gravid i desember men mistet i sa 1.januar men testet positivt igjen 29 januar så det gikk egentlig forbausende fort :) 

Skrevet

En bitteliten rosa festeblødning ca. 7 dpo. Det har jeg fått hver gang jeg har vært gravid. Ellers veldig tørst. Hadde aldri ømme bryster.

Jeg sluttet selv på hormonprevensjon i juni i fjor, har fortsatt ikke stabile sykluser og har mye mellomblødninger. Vet ikke om jeg har eggløsning, for vi har ikke startet å prøve.

Anonymous poster hash: 457a6...fc7
Skrevet

Småkvalm og uteblitt mens. Var da 4 uker på vei etter ca 2 år med prøving. Lykke til! ☺

Anonymous poster hash: d8fcf...ed0

Skrevet

I følge mannen blir jeg vist ekstremt hormonell, mer enn vanlig så han var ikke I tvil. (3 barnet vårt) så han ante det Før meg. Jeg oppfattet det da mensen ikke kom

Skrevet

Tusen takk for svar dere ☺

Mye forskjellige erfaringer her ser jeg ☺

Blir en spennende tid framover 😊

Skrevet

Sluttet på pillen i januar 14 og ble gravid i mars, ingen symptomer på graviditet før jeg testet. Mistet dessverre i MA i mai.

Ble gravid igjen i september, 3 mnd etter aborten og merket en slags brennende følelse i underlivet før jeg testet, var sikker på at jeg var gravid da :)

Anonymous poster hash: 0a2b5...200

Skrevet

Først fikk jeg menssmerter et par uker før forventa mens. så ble jeg kvalm av kaffe.

Så fikk jeg stikkinger på siden av magen.

Deretter kom ømme pupper ca rundt da jeg testa positivt. Deretter forferdelig kvalme... Mer sulten enn vanlig

Anonymous poster hash: 17175...f43

Skrevet

Jeg har blitt gravid på første forsøk begge gangene. Første symptomer var veldig god luktesans. Jeg syntes plutselig at alle på bussen stinket. Ellers økt utflod og metallsmak i munnen. Dette var før IKM.

Anonymous poster hash: 8c18b...291

Skrevet

Jeg ble så innmari treg i magen 😄 Det var så stor forskjell at jeg tenkte det måtte være noe. Testet positivt kanskje 10 dpo.

Sluttet på P-piller tre måneder tidligere, men dette var første måneden med ordentlig prøving.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...