Gå til innhold

Erfaring med sensitiv hud og intimvoksing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbering er helt håpløst for meg. Blir kvisete, rød og jævlig selv om jeg gjør alt riktig. Har prøvd alle triks i boka, tror jeg.

Vurderer nå å prøve voksing, men frykter at det blir enda verre. Noen som har positiv erfaring (eller negativ) med dette til tross for problemhud?

Anonymous poster hash: 80604...745

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det gro?

Joda, men synes det er ok å slippe fri flyt av bust og busk på begge sidene av bikinitrusa på stranda.

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du tåler parfyme og sånt, men jeg har tynn eksemhud og bruker veet hårfjerningskrem. Resultatet blir som ved barbering, og jeg får ikke nupper eller kløe etterpå.

Smører tjukt på og venter 6 min.

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv hud og sliter med eksem så barbering ender med eksem, store kviser og nupper som har blitt stygge arr. Jeg begynte å bruke veet og den fungerer ok, blir rød og får nupper første dagen, men det forsvinner i løpet av dagen. Jeg har prøvd voksing en gang og selv om jeg ikke fikk arr så hadde jeg nupper i mange uker og var rød og betent.

Du kan prøve voksing, men er ikke sikkert du slipper nupper.

Anonymous poster hash: 84702...34d

Skrevet

Jeg har veldig sensitiv eksemhud, og opplever at nuppene blir verre etter voksing. Men ser over at det blir anbefalt veet hårfjerningskrem, så det skal jeg prøve ut.

Skrevet

Da jeg prøvde hårfjerningskrem så forsvant ikke halvparten av hårene engang? Funker ikke på legger heller. Er det unormalt ?

Anonymous poster hash: d9e44...78a

Skrevet

Jeg har sensitiv hud og vokser. Helt problemfritt så lenge jeg skrubber en gang i uken og smører med krem kjøpt i salongen der jeg vokser.

si fra at du har sensitiv hud, så bruker de produkter tilpasset det.

Skrevet

Ser det er litt ulike erfaringer her. Man må vel bare prøve.

Skal ellers teste ut krem. Er mange år siden jeg prøvde det. Takk for tips og svar alle sammen. 😊

HI

Skrevet

Da jeg prøvde hårfjerningskrem så forsvant ikke halvparten av hårene engang? Funker ikke på legger heller. Er det unormalt ?

Anonymous poster hash: d9e44...78a

Jeg pleier å la det virke så lenge det går an, altså når det står 'må ikke virke i mer enn 6 minutter ', så lar jeg det virke i 6 minutter, ikke 3 som det står i bruksanvisninga. Og skraper med den 'skarpe' kanten av den der spatelen som følger med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...