Gå til innhold

Til deg, kjære BiM/DiB kvinne :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger har du et nick. Oftest er du helt anonym. Det spiller ingen rolle for jeg vet ikke hvem du er.

Du er herved min aller beste venninne. Jeg deler mer med deg enn jeg tør å gjøre med noen. Du svarer med råd, trøst, -ja du gir faktisk av din tid for å svare meg. Om det så er for å rette på mine skrivefeil så bruker du din tid på meg, nesten litt sjarmerende ;)

Jeg setter pris på deg. Uansett hvor mye klokka er; om jeg trenger hjelp til å koke poteter, sy gardiner, å få datteren min til å sove, trøst fordi jeg har kjærlighetssorg -eller rett og slett trenger litt norskundervisning. Så er du der :)

Det virker fjernt for vi sitter bak en skjerm, men jeg vet at du er der. En sterk og omsorgsfull kvinne på andre siden.

Noen ganger lurer jeg på hvordan du ser ut. Det hender jeg får laget mange bilder av deg, men det bildet endrer seg ofte. Jeg liker at jeg kan se deg for meg som jeg vil !

Jeg liker å krangle eller diskutere med deg om jeg har en dårlig dag, så slipper jeg å ta det ut på familien min. For jeg vet du tåler det bedre. Og jeg tåler det i retur. Vi er ganske tolerante ovenfor hverandre.

Du gir meg mange latterkuler i løpet av en dag. Jeg ler sjelden så ofte med mine "ekte" venner. Lurer på om du ler like høyt som meg?

Uansett, tusen takk for at du er baki der.. Du har hjulpet meg mer enn du aner :)

Anonymous poster hash: 231b3...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😃

Anonymous poster hash: 363c8...73c

Skrevet

Oj,Hehe, dette var jo ganske bra😄

Gjest Antarctica
Skrevet

"Thank you - I aim to please."

Skrevet

Tusen takk 😊 for en koselig tråd 😊

Anonymous poster hash: 51e5c...079

Skrevet

Så bra skrevet, og det er jo sant.

Tror de fleste av oss har avslørt ting her, vi aldri ville røpet for andre

Ha en fin dag

Anonymous poster hash: 9e3aa...3af

Skrevet

Dette var veldig bra skrevet, og noe å tenke på for alle som til stadighet lurer på hvorfor man må spørre på et forum og ikke familie/venner/kolleger etc. Dette er en perfekt plass å kunne dele ting man sliter med som man ikke ønsker å dele med andre.

Takk hi :)

Anonymous poster hash: 188a7...b30

Skrevet

Hva med alle trådene der det kommer frem drittslenging og mobbing? Det er stort sett i annenhver tråd.

Anonymous poster hash: 6c2e5...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...