Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg skal til USA, og gleder meg masse. Men, jeg er livende redd for heiser...så det kjenner jeg tynger endel. Noen som er blitt kvitt heis skrekk? Hvordan? Ikke si jeg bare skal gå inn i heser mange ganger, det skjer ikke. Jeg kan komme til heis døren, så er det bom stopp.. Åååå, hater det 😩 Anonymous poster hash: 610f6...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Ja. Har hatt heisskrekk siden før jeg kan huske (min mor har fortalt meg at jeg hadde ekstrem heisskrekk da jeg var to). Pleide å ha mareritt om dette langt inn i voksen alder. Du vil ikke høre det; men jeg har altså blitt kvitt skrekken etter at jeg flyttet til et sted der jeg måtte ta heis hele tiden! Anonymous poster hash: 869c6...e92
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Takk for svar(sekv om det var egentkig ikke "kuren" jeg ville høre om) Men, er du 100% "kurert"? Tar du heis alene? Kanskje tre uker i US er det jeg trenger for å kureres....huff, vet jo at skrekken er helt irrasjonell, men uansett så er jeg like redd. Anonymous poster hash: 610f6...ea8
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Takk for svar(sekv om det var egentkig ikke "kuren" jeg ville høre om) Men, er du 100% "kurert"? Tar du heis alene? Kanskje tre uker i US er det jeg trenger for å kureres....huff, vet jo at skrekken er helt irrasjonell, men uansett så er jeg like redd. Anonymous poster hash: 610f6...ea8 Ja tror det er helt borte. Tar heis alene, tenker ikke over det lenger (så sant det er normale heiser) og har ikke mareritt om heiser lenger. Anonymous poster hash: 869c6...e92
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Tvang meg selv til å ta heis. Begynte med trege og rolige heiser. Ble helt kvitt heisskrekken. Vil tro jeg hadde det noen år. Fikk det etter en ubehagelig heistur. Du må tåle litt angstsymptomer når du presser deg. Lykke til Anonymous poster hash: 7c492...678
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Jeg knakk begge beina mine, så da var det ikke så mange andre alternativer enn å ta heis. Gikk faktisk overraskende bra, antagelig fordi jeg den første tiden gikk på sterke smertestillende samtidig, og dermed kom vel heller ikke panikken i heisen. Tar heis når det er nødvendig nå, men velger ofte trappa når jeg kan. Innimellom har jeg mareritt om heiser, våkner svett og jævlig i panikk, men stort sett går det greit. Merker det er enklere å ta heis når jeg er med barna mine enn når de ikke er med, aner ikke hvorfor. Anonymous poster hash: 5c5e8...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå