Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg fikk for en tid tilbake spørsmål fra foreldrene til en av min datters venninner om vi var hjemme xxxdag, for da skulle datteren feire bursdag. Svarte at jada, vi er hjemme da vi. Hørte deretter ikke noe mer, og har ikke fått noen invitasjon heller. Jeg vet de har sendt ut invitasjoner til klassen (de går ikke i samme klasse) Skal jeg bare la det fare, eller spørre om jenta mi er invitert ? Anonymous poster hash: 30b52...e81
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Siden de sendte en mld først, ville jeg sendt en sms og hørt. Invitasjonr kan fort komme på avveie i sekken eller feil hylle osv. Anonymous poster hash: 437d9...51c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Siden de har spurt allerede vil jeg kanskje tro invitasjonen har kommet bort. Da er det bedre å spørre enn bare å utebli. Anonymous poster hash: af138...8ed
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Etterlys invitasjonen! Anonymous poster hash: 8a3cf...24c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Hadde sendt en sms : 'Heisann! Når skal Marie komme på torsdag? Forresten, hva ønsker bursdagsjenta seg i gave?' Anonymous poster hash: a5d1e...9aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå