Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Lurere på hvor lenge hansken sitter i kroppen etter et par trekk? Hvor lenge kan den spores? Dette var kun et enkelt tilfelle der en fikk teste et par trekk! Når kan en kjøre bil? Kan en kjøre dagen etter? Eller vil det ver ulovlig så lenge stoffet fortsatt er i kroppen? Kan en bli tatt for røyking i dagene etter? Anonymous poster hash: dcc06...c28
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Hansken=hasjen... Ordliste! Hi Anonymous poster hash: dcc06...c28
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Hasj kan spores i kroppen i 6 uker. Anonymous poster hash: 77caf...442
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 er det ett engangstilfelle, så er det vel ikke særlig sannsynlig at det vil bli tatt noen prøver av deg.. så hvorfor lurer du på hvor lenge det sitter i kroppen?? Anonymous poster hash: 3d1d6...df6
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Ett ord til deg: Taper! Anonymous poster hash: b9f4c...060
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Det var et engangstilfelle! Aldri mer og kun noen trekk! Lurer bare på om det kan ha noen konsekvenser i ettertid? Hvis en har det i kroppen i opp til 6 uker, kan en da kjøre bil i den tiden? En er jo ikke ruset, men har jo dette stoffet i kroppen! Liker bare ikke tanken på og ha stoffet i kroppen.. Hi Anonymous poster hash: dcc06...c28
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Var det kun noen trekk, og det har gått en del timer, så er det bare å kjøre, du er ikke ruset. Ellers så er det en sinnsyk dum ting å prøve, håper virkelig du ikke er såpass tett i hodet at du bare skal teste det en gang til, og så en gang til..men det ser det jo heldigvis ut som du har skjønt. Hilsen tidligere heroinmisbruker som syns du var passe dum som krysset den grensen.. Anonymous poster hash: 3d1d6...df6 Anonymous poster hash: 3d1d6...df6
Gjest Hercule Poirot Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Jeg antar at du er voksen, eller i alle fall burde være det, siden du er medlem i et forum for foreldre. Da tør jeg påstå at du er rimelig korttenkt, eller dum, for å si det på en annen måte, som i det hele tatt befatter deg med narkotika.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Det sitter i ulik lengde i ulike deler av kroppen. 4 ukers tid i urinen (hvis jeg husker riktig), vet ikke hvor lenge det sitter i blodet og i ryggmargen mener jeg å huske det sitter i flere år. Anonymous poster hash: d3acf...cbe
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Etter en gang og kun et par trekk, så er det ute av systemet ganske kjapt. Innen en dag og to. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: b02da...17a
Sint naken biltyv Skrevet 5. april 2015 #11 Skrevet 5. april 2015 Etter en gang og kun et par trekk, så er det ute av systemet ganske kjapt. Innen en dag og to. Snakker av erfaring. Anonymous poster hash: b02da...17a Innen en dag og to? Hva er din erfaringer da siden du sier dette?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #12 Skrevet 5. april 2015 Du kan kjøre bil dagen etter. Hvor lenge det sitter i kroppen er vledig varierende fra person til person, men det betyr ikke at det påvirker kroppen din på noen måte når du kun tok noen trekk. Ikke noe å bekymre seg for. Det er også feil det som sies over her at det sier i blodet over lengre tid. det kan vises i opp til seks uker i urin, men da har du gjerne røyket en del. I blodet er det ute etter ca. 12 timer. Anonymous poster hash: b9294...862
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #13 Skrevet 5. april 2015 Om det kun er snakk om ett par trekk vil det være så små mengder i blod og urin at det er umulig å se på prøver. Du kan sammenligne det med graviditetstester, de trenger en viss mengde HCg for å kunne gi utslag. Slik er det også med THC og alle andre prøver som taes. Du kan selvfølgelig kjøre bil selv om du hadde røyket 10 joints dagen før. På samme måte som at du kan kjøre bil etter å ha drukket en flaske vin dagen før. ingen kan nekte deg å kjøre bil om du ikke er ruset, uansett hva slags stoffer du har i kroppen fra tidligere. Du har ingenting å bekymre deg for, men jeg håper du tar lærdom av dette! Å røyke hasj er å bryte en bariere, det kan også gi mersmak og vips, før du vet ordet av det sitter du i klisteret. Jeg skal ikke kjefte og fortelle deg hvor dumt det er, for det regner jeg med du forstår selv. Nå er ikke hasj det verste å prøve, men det gjør veien videre til et rushelvete veldig kort for de som er "disponible" for det.. Selv om de aller fleste av den "yngre" generasjonen har prøvd dette stoffet uten å ha havnet på skråplanet, så er det en viss liten anndel det går virkelig ille med. Hvorfor ta sjangsen? Legg dette bak deg, pust og la dette bli et engangstilfellet Anonymous poster hash: bba67...454
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #14 Skrevet 5. april 2015 Altså, jeg tisset positivt etter tre uker. Og det var passiv røyking!!!!! Var førts på en fest hvor det ble røyket ganske mye den kvelden. Vi var bare fire stk, jeg var den eneste som ikke røykte. Tre uker etterpå var vi hos broren til en tidligere venninne av meg. Da kom plutselig politiet og hadde razzia. Vi ble tatt med ned på stasjonen, og jeg ble spurt om å ta en urinprøve. Og jeg tisset positivt. Har ALDRI røykt i hele mitt liv! Så det var passiv røyking og det etter tre uker... Anonymous poster hash: e849c...46c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #15 Skrevet 5. april 2015 Altså, jeg tisset positivt etter tre uker. Og det var passiv røyking!!!!! Var førts på en fest hvor det ble røyket ganske mye den kvelden. Vi var bare fire stk, jeg var den eneste som ikke røykte. Tre uker etterpå var vi hos broren til en tidligere venninne av meg. Da kom plutselig politiet og hadde razzia. Vi ble tatt med ned på stasjonen, og jeg ble spurt om å ta en urinprøve. Og jeg tisset positivt. Har ALDRI røykt i hele mitt liv! Så det var passiv røyking og det etter tre uker... Anonymous poster hash: e849c...46c Det skal sies at dette var før barna! Anonymous poster hash: e849c...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå