Gå til innhold

Gi meg styrke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker familien min, men kjenner at påskeferie med tre stebarn, deres venner og en liten er slitsomt!

Det er musikk, lyd og skravling, latter og fjas absolutt held tiden. Veldig koselig at de koser seg, men jeg blir så sliten. Nå legger jeg minste og orker egentlig ikke gå ned til 17-åringen som kan ALT, 23-åringen som tror hun bor på hotell og 10-åringen som er prepubertal... Sukk!

Anonymous poster hash: 26dce...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg! Legg deg, da vel!

Anonymous poster hash: 6c49a...929

Skrevet

Bli enig om arbeidsfordeling neste påske eller høytid. 23-åringen og 17-åringen bør jo fint delta med en god del i huset.

De to bør også kunne være barnevakt noen få timer slik at du om mannen får 2-3-4 timer for dere selv.

Anonymous poster hash: ecbad...2aa
Skrevet

Kan ikke far ta seg av barna sine mens du leser en bok eller noe?

Anonymous poster hash: 30b53...d79

Skrevet

Takk!

Tror jammen jeg skal legge meg 😊 så får mannen heller bli litt skuffet. Har gjort noen avtaler, men min fantastiske mann er en tøffel når det kommer til å stille krav til sine barn. Det er utrolig irriterende!

Vi har snakket om det MANGE ganger, men han vil heller vaske opp selv, enn å "mase på barna". Æsj! Tøffelgubbe!

Anonymous poster hash: 26dce...f88

Skrevet

Dette har du jo valgt selv, barna visste du vel om på forhånd? At barna ikke kan gjøre noe, er noe tull, så enig med deg der.

Anonymous poster hash: 7f7ca...6cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...