Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Jeg blir alltid så trist på disse dagene. Høytida er over, familien og slektningene drar hver til sitt og alt er liksom over. Jeg har en god hverdag, trives godt på jobb og ellers, så det er ikke det at jeg sliter. Det er nok mest savnet etter fellesskapet med min familie som blir så leit. Får alltid lyst til å flytte nærmere etter slike trivelige høytider og helger. Gråter litt nå, og vet at det snart går over, men at det blir på samme måte til jul igjen :-P det er jo egentlig et tegn på at jeg har kost meg og hatt det bra. flere som er som meg? Anonymous poster hash: 00aaa...cf5
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Hvorfor kan du ikke flytte nærmere da? En av konsekvensene av å flytte vekk fra familien sin er jo naturlig nok at det blir mindre kontakt. Anonymous poster hash: fc920...31e
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Jeg får ikke med meg mannen. Vi bor på hans hjemplass, og jeg finner ikke argumenter som overbeviser han. Hvis noen har gode tips i den anledning, tar jeg takknemlig i mot. Anonymous poster hash: 00aaa...cf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå