Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Eller Kan man ende opp med å legge på seg? Slanker meg ikke bevisst, men i perioder spiser jeg veldig lite. Feks et-to rugsprø til frokost med lett gulost. Et knekkebrød til lunsj. En gresk yoghurt på ettermiddagen og noe lett til kvelds, slik kan jeg spise kanskje 2-3 dager etter hverandre. Så har jeg kanskje et par dager med mer normalt inntak.Har et lite barn jeg er hjemme med som krever mye oppmerksomhet og som jeg selvfølgelig alltid prioriterer før meg selv. Drikker mye kaffe, vann og litt lettbrus. Får høre " så tynn du har blitt" men synes ikke der selv. Er dog tynnere enn når barnet nettopp ble født da. Ammer ikke, barnet er 12 mnd Anonymous poster hash: 905a5...9fb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det som er synd er at du ubevisst driver på med litt jo-jo slanking... Det er ganske lige sannsynlig at det faktisk er fett du mister de dagene, men vann feks. Man har egentlig tendens til å legge på seg mer etter slike perioder med lite og dårlig kosthold. Det er bedre å spise sunt og variert, og holde deg innenfor ett godt spisemønster. Anonymous poster hash: ebb4f...3de
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Med mindre du har en sær sykdom som gjør at du binder mye vann i kroppen, en svulst som utvikler seg eller liknende så går du ned i vekt om du får i deg færre calorier enn du bruker, ja. Anonymous poster hash: 638e6...e3d
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Noen mener jo at vekta står stille om man spiser lite, eller legger på seg grunna sparebluss. Men ren logikk bør jo tilsi at man går ned ja. HI Anonymous poster hash: 905a5...9fb
LivetErEnLek Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Har ikke helt trua på med sparebluss ved for lavt inntak osv. Da skulle jo krigsfanger, anorektikere osv ikke vært spesielt tynne. Med mindre du kompenserer for kaloriunderskuddet de andre dagene, så vil du over tid gå ned i vekt. Blir jo nesten som 5:2 dietten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå