Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Det kom tydelig frem hva hun synes om sin svigersønn her om dagen. Hun freste til han at den største katastrofen som hadde skjedd var at jeg er gravid. Hun angret tydelig på utsagnet, men jeg klarer ikke glemme det. Om litt over en mnd har jeg en baby her som jeg føler familien min ser på som en katastrofe. Tror mitt forhold til mamma er ødelagt for alltid... Anonymous poster hash: b4ab6...c39
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det er vel ikke barnet i seg selv hun ser på som en katastrofe, men det at du fra nå av vil for alltid være bundet til denne mannen som hun ikke liker. Det er en forskjell der, som kan være vanskelig å se, jeg skjønner det. Men hun kommer nok til å elske sitt barnebarn like mye, uansett om hun liker faren eller ikke. Anonymous poster hash: 19a9e...2df
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Hvorfor sa hun det da? Hvis mannen din er et prakteksemplar av en mann skyldtes det kanskje at du selv ikke er ferdig med utdanningen, er syk eller noe sånt. Anonymous poster hash: 70f8a...20a
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Hva gjorde mannen din for at din mor reagerte slik på grunn av han? Anonymous poster hash: a21cc...332
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Det er jo ikke barnet hun mener at er en katastrofe, men at du er gravid med akkurat den mannen. Hvorfor freste hun til han da, hva kranglet de om? Uansett hva det var så kan det jo skje den beste at man sier noe man egentlig ikke mener når man blir sint. Har hun sagt at hun angrer og er lei seg så er det kanskje greit å la det fare? Anonymous poster hash: d997c...45c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #6 Skrevet 5. april 2015 Vel. Han har vel ikke vært mors beste barn i heimen her... Men vi er gift og venter et barn til. Det ble sagt så mye stygt fra deres side, og min mann tok for det meste imot. Det er endel riktig i det som ble sagt, men nå er iallfall all mulighet for familiemiddager og julefeiring sammen spolert. Anonymous poster hash: b4ab6...c39
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #7 Skrevet 5. april 2015 Kanskje han er den største katastrofen? Hva vet vi? Anonymous poster hash: 21aab...460
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #8 Skrevet 5. april 2015 Vel. Han har vel ikke vært mors beste barn i heimen her... Men vi er gift og venter et barn til. Det ble sagt så mye stygt fra deres side, og min mann tok for det meste imot. Det er endel riktig i det som ble sagt, men nå er iallfall all mulighet for familiemiddager og julefeiring sammen spolert. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Muligheten er ikke spolert - hvis du og mannen finner ut av ting og han skjerper seg og oppfører seg. Dere har valgt å få enda et barn inn i et forhold som tydeligvis ikke fungerer. Hva innebærer "Han har ikke vært mors beste barn i heimen her..." ? Det er stor forskjell på å ikke ta sitt ansvar i heimen og det å være voldelig eller annet. Om mannen din får orden på det han tydeligvis ikke har orden på så burde familiemiddager i fremtiden være fullt mulig. Anonymous poster hash: 94710...d3f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #9 Skrevet 5. april 2015 Vel. Han har vel ikke vært mors beste barn i heimen her... Men vi er gift og venter et barn til. Det ble sagt så mye stygt fra deres side, og min mann tok for det meste imot. Det er endel riktig i det som ble sagt, men nå er iallfall all mulighet for familiemiddager og julefeiring sammen spolert. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Noen ganger kan det være greit at noen våger si det som det er. Det blir sjeldent hyggelige familieselskaper uansett hvis en av gjestene er virklig ufordraglig og resten må gå rundt på tærne og late som om de liker vedkommende sååå godt Anonymous poster hash: 70f8a...20a
Gjest Antarctica Skrevet 5. april 2015 #10 Skrevet 5. april 2015 Vel. Han har vel ikke vært mors beste barn i heimen her... Men vi er gift og venter et barn til. Det ble sagt så mye stygt fra deres side, og min mann tok for det meste imot. Det er endel riktig i det som ble sagt, men nå er iallfall all mulighet for familiemiddager og julefeiring sammen spolert. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Det kan jo hende de har sett noe du ikke har sett. Hva mener du med "ikke mors beste barn"?
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #11 Skrevet 6. april 2015 Han har mye aggresjon og sinne i seg, som gjerne kommer frem i form av høylytt roping og kjefting på oss her hjemme. Dette har mine foreldre fått sett litt av. Han trenger å ta seg selv i nakken, men vet ikke hvordan vi skal få han til å innse det. Uansett var det mamma sa utilgivelig for meg. Anonymous poster hash: b4ab6...c39
Brennheite Badeand Skrevet 6. april 2015 #12 Skrevet 6. april 2015 Han har mye aggresjon og sinne i seg, som gjerne kommer frem i form av høylytt roping og kjefting på oss her hjemme. Dette har mine foreldre fått sett litt av. Han trenger å ta seg selv i nakken, men vet ikke hvordan vi skal få han til å innse det. Uansett var det mamma sa utilgivelig for meg. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Jeg vet ikke helt jeg om det er mors eller din manns oppførsel som burde være utilgivelig. Tragedien hun refererer til har ingenting med babyen din å gjøre men derimot handler det om en ustabil fyr som ikke er god for barna dine å vokse opp med heller. Hun ønsker deg bare noe bedre.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #13 Skrevet 6. april 2015 Han har mye aggresjon og sinne i seg, som gjerne kommer frem i form av høylytt roping og kjefting på oss her hjemme. Dette har mine foreldre fått sett litt av. Han trenger å ta seg selv i nakken, men vet ikke hvordan vi skal få han til å innse det. Uansett var det mamma sa utilgivelig for meg. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Huff, forstår det er vondt for din mamma å se at datteren sin og barnebarn blir kjeftet på og skreket til som del av et oppførselsmønster fra den som skulle hatt kjærlig omsorg for dem. Du må prøve å se dette fra en mors perspektiv - som vil det aller beste for datteren sin. Anonymous poster hash: a3901...544
Anonym bruker Skrevet 6. april 2015 #14 Skrevet 6. april 2015 Han har mye aggresjon og sinne i seg, som gjerne kommer frem i form av høylytt roping og kjefting på oss her hjemme. Dette har mine foreldre fått sett litt av. Han trenger å ta seg selv i nakken, men vet ikke hvordan vi skal få han til å innse det. Uansett var det mamma sa utilgivelig for meg. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Og inn i dette vil du bringe ett nytt barn?? Huff, håper noen sier fra til barnevernet. Å frivillig ta barn vokse opp i et hjem der det er roping, kjefting, aggresjon og sinne kan gjøre mye skade på barn. Anonymous poster hash: 21aab...460
mamma_bergen Skrevet 6. april 2015 #15 Skrevet 6. april 2015 Han har mye aggresjon og sinne i seg, som gjerne kommer frem i form av høylytt roping og kjefting på oss her hjemme. Dette har mine foreldre fått sett litt av. Han trenger å ta seg selv i nakken, men vet ikke hvordan vi skal få han til å innse det. Uansett var det mamma sa utilgivelig for meg. Anonymous poster hash: b4ab6...c39 Jeg skjønner nok din mor jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå