Gå til innhold

svimmelhet, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dagtidlig av at jeg var sykt kvalm å når jeg åpnet øynene var jeg så svimmel at eg måtte våkne å konsentrere meg om å få det bort.. var sånn hele morningen, sov litt å våknet av samme grunn..

nå når jeg har stått opp er jeg fortsatt kvalm å bli små svimmel heletiden..

hva kan dette være ?? hjelp

Anonymous poster hash: f7c0c...2f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krystallsyken, virus på balansenerven, sykdom på vei, dårlig blodtrykk i ene eller andre retningen!?

Når er det verst? Blir det f.eks verre om du ser opp, til siden osv, eller er det "konstant"?

Sliter med det samme om dagen, hos meg er det verst om morgenen og når jeg snur på hodet, tror det er krystallsyken her.. Har begynt på de øvelsene også får jeg heller kontakte lege om det ikke hjelper innen en uke.

Om det er altfor ille må du jo nesten kontakte lege.

Anonymous poster hash: a07e6...4d2

Skrevet

Krystallsyken, virus på balansenerven, sykdom på vei, dårlig blodtrykk i ene eller andre retningen!?

Når er det verst? Blir det f.eks verre om du ser opp, til siden osv, eller er det "konstant"?

Sliter med det samme om dagen, hos meg er det verst om morgenen og når jeg snur på hodet, tror det er krystallsyken her.. Har begynt på de øvelsene også får jeg heller kontakte lege om det ikke hjelper innen en uke.

Om det er altfor ille må du jo nesten kontakte lege.

Anonymous poster hash: a07e6...4d2

hmm, jeg prøvde liksom å vri å vende på hode sånn at det skulle bli borte..  så vil si det var "konstant".. er fortsatt små svimmel å kvalm.. 

hvordan øvelser.. ? 

hva kan en lege gjøre? rekner med beskjeden er; gå hjem å sov å slapp av.. hjelper ikke det for når eg lukker øynene blir jeg svimmel som bare pokker

Anonymous poster hash: f7c0c...2f3

Skrevet

Øvelsene lærer du hos legen, og legen kan også prøve å gjøre en manøver på deg. Ofte blir man da akutt bedre. Er det krystallsyken, blir du svimmel og kvalm siden det er løse krystaller i balansegangene. Ved å gjøre disse øvelsene kan man prøve å få krystallene til å sette seg fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...