Gå til innhold

Hjelp, jeg blir hårete

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjedde ikke med første barn. Ble heller mindre hårete... Men er 10 uker på veg og får masse hår/dun på kroppen. Beina har mørkere hår, som vokser fortere, og har fått mørkere hår på magen !! :o

Er det normalt?? Hvorfor opplevde jeg ikke det med førstemann, da??

Anonymous poster hash: 4fc73...c9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyyytt

Skrevet

Jada, dette er hormonendringer i kroppen. Dette forsvinner når babyen kommer:)

Hilsen en annen skjeggape ;)

Anonymous poster hash: b172e...e22
Skrevet

Jeg har tre barn og opplevde det samme med minstemann, ikke de to første. ☺

Tok vel ett års tid før kroppen var helt som før, men merket mye endring første månedene. ☺☺

Må si jeg fikk litt panikk i førsten ja. 😄😄

Skrevet

Jeg ble/blir hårete når jeg venter jenter, men ikke når jeg gikk med gutt ;) Har en av hver og venter jente nå, hår i lange baner :P

Anonymous poster hash: 40286...e01
Skrevet

Jeg ble/blir hårete når jeg venter jenter, men ikke når jeg gikk med gutt ;) Har en av hver og venter jente nå, hår i lange baner :PAnonymous poster hash: 40286...e01

Førstemann var jente, men spennende å se kjønn denne gang

Skrevet

Jada, dette er hormonendringer i kroppen. Dette forsvinner når babyen kommer:) Hilsen en annen skjeggape ;)Anonymous poster hash: b172e...e22

Men hvorfor skjedde det ikke første gang? :)

Skrevet

Tok vel ett års tid før kroppen var helt som før, men merket mye endring første månedene. ☺☺

Må si jeg fikk litt panikk i førsten ja.

Rart! Lurer på hva som gjør at man plutselig får hår i 1 svngerskap og ikke i et annet

Skrevet

Hormoner kan gjøre mye rart med kroppen når man går gravid. Opplevde ingen spesielle endringer med de to første. Men med sistemann var jeg så heldig å få "bart" på overleppa. Skikkelig pent !!! Not!! Det kalles "melasma" (tror jeg), og kommer av hormonendringer. Hos meg forsvant det imidlertid ikke etter fødsel... Nå er det imidlertid værst på sommeren, utløst av sola. Blekner om vinteren. Hadde ALDRI dette problemet før jeg fikk nr 3.

Anonymous poster hash: fe13b...5e4

Skrevet

jeg ble også temmelig hårete med en av mine! Heldigvis forsvant det igjen :)

Skrevet

Må si jeg fikk litt panikk i førsten ja.

Rart! Lurer på hva som gjør at man plutselig får hår i 1 svngerskap og ikke i et annet

Vi har tulla litt om at det sikkert er fordi sistemann var en gutt, de to første var jenter. Men ser noen skrev motsatt over her så det har nok neppe med det å gjøre. 😉😄😄

Men hvert svangerskap har vært veldig forskjellig på mange måter for min del. ☺☺☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...