Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Får familien på kake-besøk idag, og tenkte å lage en Pavlova. Men synes kanskje vanlig krem, evnt vaniljekrem blir litt kjedelig? Hva slags krem bruker dere til Pavlova? Alle tips taes imot med takk!! Anonymous poster hash: 1f1b8...f73
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Lemoncurd Anonymous poster hash: 1fb51...fea
Iselilja Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Bland like deler pisket kremfløte og lemoncurd lett (slik at kremen er marmorert). Veldig godt!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Jeg lager hjemmelaget vaniljekrem av eggeplommene jeg får til overs fra marengsen. Den smaker fantastisk! Blander den enten med vaniljeis (tiner isen litt, og kjører is og vaniljekrem sammen i mixmaster rett før servering), eller med pisket krem (klassisk, men utrolig godt, ikke kjedelig). Anonymous poster hash: a48c9...fda
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Av eggeplommene etter marengsen lager jeg den gule kremen i oppskriften til suksesskake. På marengsbunnen har jeg da først et lag gul krem, så godt med hakket sjokolade, så et lag pisket kremfløte også masse bær på toppen. Anonymous poster hash: f7a60...23e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå