Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Bare stress og ingen tilfredsstillelse på jobben. Sjefen er aldri fornøyd med resultatene og arbeidsmiljøet er dårlig. Kollegene er sure mot hverandre og sjefen er sur mot alle. Forholdet er dårlig. Mannen har vært utro og er det sikkert fremdeles. Bryr meg ikke lenger. Ungene krever mer - MER penger, kjøring og mer frihet. Jeg strekker ikke til på noen plan av livet. Hvordan i helv...... skal jeg komme meg gjennom neste uke? Jeg er helt utslitt. Har mest lyst til å avslutte hele dritten. Tror jeg er i ferd med å bli ordentlig deprimert. Det eneste jeg ønsker er å være i fred. Stille rundt meg og få være i fred. Der var ikke sånn før. Jeg elsket livet, mannen, barna og jobben. Alt er blitt annerledes. Jeg er så skuffet. Noen som har vært her før meg? Finnes det en sti som fører mot lyset og gleden igjen? Anonymous poster hash: 2ed02...e5c
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Ja,den stien går til legekontoret. Fortell hvordan du har det,få en sykemelding. Samle deg litt før du tar en prat med mannen din. Still krav til han og barna! Bruk tid på deg selv! Tar ikke mann og barn til seg det du sier så dra din kos,enten på kort sikt eller for evig og alltid. Livet ER for kort til å kastes bort slik. God klem til deg Anonymous poster hash: f6d65...2f7
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Hvordan var arbeidsmiljøet tidligere? Når du var fornøyd med livet? En som er trist har lett for å se negativt på ting, mer negativt enn hva som er fakta. Snakk med mannen, finn ut hva som skal til for at dere skal finne tilbake til hverandre. Kanskje du trenger en psykolog. Anonymous poster hash: e6ace...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 Hvordan var arbeidsmiljøet tidligere? Når du var fornøyd med livet? En som er trist har lett for å se negativt på ting, mer negativt enn hva som er fakta. Snakk med mannen, finn ut hva som skal til for at dere skal finne tilbake til hverandre. Kanskje du trenger en psykolog. Anonymous poster hash: e6ace...ff9
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Takk for svar. Jeg er vel klar over at jeg trenger hjelp så jeg ringer legen til uka. Ang. arbeidsmiljøet så har det aldri vært topp, men vi mistet en stor kunde i fjor og etter det har alle vært litt på tå hev. Sjefen er stresset og sur og det smitter over på resten av gjengen. Kanskje jeg er ekstra følsom for dette også da med all den andre dritten i livet mitt. Uansett takk for velmente tilbakemeldinger Hi Anonymous poster hash: 2ed02...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå