Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #1 Skrevet 5. april 2015 Late dager med sol, ski og samling av fregner på nesa. God mat, glade unger, tid til å lese en bok, bålkaffe og svidde pølser Fantastisk herlig med påskeferie!! Vært masse på ski, fisket på isen og ladet opp batteriene. Skal ikke klage på årets påske Fortsatt goooood påske til alle sammen! Anonymous poster hash: 03f68...0b9
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. april 2015 #2 Skrevet 5. april 2015 Det er helt nydelig :-) For første gang siden vi ble sammen er vi hjemme i påsken. Pusler litt ute, rydder litt inne, soler oss på terassen ,sykler til byen for å kjøpe is, går på tur i skogen.... helt nydelig! Riktig god påske til alle og enhver!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå