Morcheeba Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Svaret skal til slutt gi et tall mellom 1 og 30...ved assosiasjon eller i navnet: Oppgaven lyder: "Hvor holdt de til, hva spiste de, hva drakk de? Det viste seg mulig å fastslå selv om reisen for å finne det ut ble lang. Men det siste oppdraget, den brutale avlivingen, og det på selveste festdagen, kviet han seg naturlig nok for. Men han angret ikke etterpå" Muligens en film eller bok? Står helt fast...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Min første tanke var Bibelen og påskehistorien, men mulig jeg er heeeelt på jordet Bibelen 7 bokstaver? 12 disipler? Wild guess Anonymous poster hash: 9d4ef...b8f
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #3 Skrevet 5. april 2015 Min første tanke var Bibelen og påskehistorien, men mulig jeg er heeeelt på jordet Bibelen 7 bokstaver? 12 disipler? Wild guess Anonymous poster hash: 9d4ef...b8f Tenkte det samme! Anonymous poster hash: cfd8e...f7b
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #4 Skrevet 5. april 2015 En film?? Alle med hint av kunnskap ser jo at det er påskehistorien. Det siste måltid, Jesu korsfestelse osv Anonymous poster hash: 252ce...0de
Anonym bruker Skrevet 5. april 2015 #5 Skrevet 5. april 2015 Må være disiplene Anonymous poster hash: eb60b...733
Morcheeba Skrevet 5. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2015 Har tenkt på siste nattverd, men klarer ikke finne ut hvem "han" er i oppgaven. Ser ut som de vil ha et navn...jesus? pontius pilatus? Og hvorfor måtte de reise så langt for å finne ut hva de spiste og drakk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå