Gå til innhold

Jeg som kviet meg for å sende datteren min 50 mil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dere husker meg, jeg lagde er innlegg for en stund siden om å sende 3 åringen 50 mil til bestemor. Jeg visste ikke om jeg turte det, men bestemte meg for å legge min frykt til side å sende henne avgårde...

Vell, imårratidlig starter dem og jeg sitter her med kjempevondt i magen og svetter i hendene. Jeg er livredd for at det skal skje henne nå på bilturen.... :-( jeg har en ekkel magefølelse med det hele. Hvordan skal jeg takle dette? Skal self ikke vise jenta mi dette... Ja, jeg vet jeg er hysterisk.

Men mye bunner nok i at min mor var i en litt alvorlig bilulykke da jeg var bare 5-6 år og jeg har fått fortalt at jeg snakket mye om det. Og har selv blitt påkjørt av en trailer såpass at bilen måtte skrotes... Råd for å roe meg ned? Tror jeg egentlig bare måtte få luftet tankene litt...

Anonymous poster hash: 09b87...3eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til psykolog! Du trenger hjelp slik at du kan få det bedre. Og barnet ditt trenger at du får det bedre, for etterhvert vil hun plukke opp din angst

Skrevet

Vet ikke om det er noe trøst akkurat...men det kan like gjerne skje noe på vei til butikken som på 50 mil! Skjønner at du er redd noe skal skje, men sannsynligheten er veeeldig liten. Husk det! Og be besteforeldre ringe/sms jevnlig så du vet det går bra 😊

Anonymous poster hash: 8d846...a16

Skrevet

Jeg husker deg. Synes ikke du er hysterisk i det hele tatt; jeg ville aldri sendt barnet mitt 50 mil i bil med noen andre. 

Anonymous poster hash: 94226...f0c

Anonymous poster hash: 94226...f0c
Skrevet

Skal jeg låse henne inne til hun er 18? Jeg må jo prøve å jobbe med dette... Hvis jeg selv skal på en lengre kjøretur, så tenker jeg alltid "hva om dette er det siste jeg gjør".... Jeg sliter vell med en dødsangst for meg selv og datteren min...

Skrevet

Få litt hjelp og terapi:) luft dine frykt og tanker med en som kan hjelpe deg med å sortere! Det værste du kan gjøre er å gi etter for din irrasjonelle frykt!

Skrevet

Ville vært unormalt om du ikke var litt redd. Jeg tror ikke på at du ser fremtiden, så den ugne følelsen kan du glemme. Det er sjelden det skjer bilulykker, og mange selvmord og mange uten bilbelte som dør. Hun sitter fastspent bak, kommer neppe til å krasje, så det kommer til å gå bra.

Anonymous poster hash: ecdc6...c91

Skrevet

Oi, jeg har aldri ment eller sagt at jeg ser, eller tror jeg ser fremtiden?! Var ikke det jeg mente, men å ha en magefølelse er da ikke unormalt. Spesielt ikke når man tenker negativt... Har en ekkel magefølelse fordi jeg er så redd for at det skal skje noe.

Skrevet

Hvis hun kjører selv ville jeg også vært bekymret..

Anonymous poster hash: ea334...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...