Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 noen som har brent seg slik at huden ble skrelt av? Og hvordan endte det? Anonymous poster hash: da8d7...035
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Ta en telefon til legevakten! Anonymous poster hash: 989a0...2a3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Ta det brendte stedet i kaldt vann med MASSE salt i, da slipper du blemmene. Når det allerede er hudløst ville jeg lagt på Jelonet og Melolin. Anonymous poster hash: 27830...902
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Aldri kaldt vann,men temperert/lunkent vann i minimum 20 min. Er huden skadet,oppsøk legevakt. Smør ALDRI brannsalve eller annet i brannsår. Infeksjonsfaren er enorm. La lege eller andre profesjonelle ta seg av det. Anonymous poster hash: b9e53...0d6
HvittHus Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Jeg antar at du/dere har vært på legevakt og fått førstehjelp? Jeg fikk skrellet av huden i et større område på armen. 2 og 3 grads forbrenning. Fikk plastisk kirurgi etter et år for å pynte på resultatet og det ser ikke ille ut nå, selvfølgelig sett med mine øyne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå