Gå til innhold

Hjelp! Brannsår


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har brent seg slik at huden ble skrelt av? Og hvordan endte det?

 

Anonymous poster hash: da8d7...035

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon til legevakten!



Anonymous poster hash: 989a0...2a3
Skrevet

Ta det brendte stedet i kaldt vann med MASSE salt i, da slipper du blemmene. Når det allerede er hudløst ville jeg lagt på Jelonet og Melolin.

 

Anonymous poster hash: 27830...902

Skrevet

Aldri kaldt vann,men temperert/lunkent vann i minimum 20 min. Er huden skadet,oppsøk legevakt. Smør ALDRI brannsalve eller annet i brannsår. Infeksjonsfaren er enorm. La lege eller andre profesjonelle ta seg av det.

 

Anonymous poster hash: b9e53...0d6

Skrevet

Jeg antar at du/dere har vært på legevakt og fått førstehjelp? 

Jeg fikk skrellet av huden i et større område på armen. 2 og 3 grads forbrenning. Fikk plastisk kirurgi etter et år for å pynte på resultatet og det ser ikke ille ut nå, selvfølgelig sett med mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...