Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Har en jente på 11 som har prøvd mye forskjellige aktiviteter, men hun kommer aldri ordentlig inn i gruppen. De andre har "alltid" gått lengre og er flinkere enn henne, og dermed blir hun litt automatisk ekskludert. Nå vurderer vi speideren da det hadde passet henne som person helt perfekt. Men vil det med stor sannsynlighet bli som andre aktiviteter, at hun er "for stor" til å begynne og dermed ikke vil "bli godtatt"? Anonymous poster hash: 3d9c1...26d
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Tror jeg ikke blir noe problem. Sønnen min er like gammel og går på Speideren. De er veldig åpen for flere medlemmer og er veldig inkluderende. Anonymous poster hash: 1e4df...3a3
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Nei det er det ikke Anonymous poster hash: 4f6aa...5dd
Lobita Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Har vært speider siden jeg var åtte og det er ikke noen alder som er for gammel for å bli med, det er bare gøy at det kommer nye folk. Kjenner folk som har vært og 14, 16 og 20 da de begynte. Mange begynner i 10-12-års alderen. Hvis du tror det passer henne, så kjør på! Det er en genial ledertrening og de lærer mye nyttig som ikke handler om å være best alltid.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #6 Skrevet 4. april 2015 Ingen problem det Anonymous poster hash: cc04a...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå