Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #1 Skrevet 4. april 2015 Hvis dere måtte operere...tok det lang tid før såret hadde grodd? Anonymous poster hash: a02d7...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #2 Skrevet 4. april 2015 Ja, tok ikke lang tid, innen det var gått en uke, var det skorpe på😊 Anonymous poster hash: abeec...aac
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #3 Skrevet 4. april 2015 Ja, tok ikke lang tid, innen det var gått en uke, var det skorpe på😊 Anonymous poster hash: abeec...aac Så fort? Jeg opererte for 1,5 uke siden og fortsatt ikke grodd og det siver litt fra såret enda. Hadde du bandasje på eller luftet du såret? Anonymous poster hash: a02d7...d6e
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #4 Skrevet 4. april 2015 Ja. Det tok noen uker før det var grodd. Jeg hadde bandasje. Hjemmesykepleien kom hver dag og renset såret.. Anonymous poster hash: b7670...9c2
Anonym bruker Skrevet 4. april 2015 #5 Skrevet 4. april 2015 Ja, tok ikke lang tid, innen det var gått en uke, var det skorpe på😊 Anonymous poster hash: abeec...aac Så fort? Jeg opererte for 1,5 uke siden og fortsatt ikke grodd og det siver litt fra såret enda. Hadde du bandasje på eller luftet du såret? Anonymous poster hash: a02d7...d6e Nå er det snart tre år siden, så mulig jeg husker feil, men mener det gikk en knapp uke😊 de to første dagene måtte jeg selv klemme ut resten av verket, samtidig med at jeg tok pensilin. Når det var "tørt" nok, sov jeg uten plaster. Lufta det når det passa seg slik 😊 mulig det kommer Ann på hvor stor den er? Anonymous poster hash: abeec...aac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå