Gå til innhold

Sa du noe teit etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte på det i ettertid at det kanskje var litt sært at jeg spurte jordmorstudenten om jeg hadde bæsja... Noe jeg ikke hadde. Ville bare vite, liksom :P eh. Det var dét jeg tenkte på.

Anonymous poster hash: 1a86a...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spurte jeg om flere ganger! Det føltes hele tiden sånn, men jeg hadde visst ikke det.

"Jeg greide det! Jeg gjorde det helt selv!!!!" Ropte jeg mange ganger og i flere varianter.

Anonymous poster hash: 3bb2e...212

Skrevet

Herreguuuuud nå har vi en unge!!!!

Anonymous poster hash: 15709...c4e

Skrevet

Det var vel nesten en hel dag etter fødsel, men barnet havnet på nyfødtintensiven mens jeg måtte være på barsel. Jeg var noenlunde i en slags sjokktilstand. Jeg var utslitt også, etter to døgn med rier og ingen mat, nesten ingen væske og svært lite søvn (siste natten fikk jeg morfin for å kunne sove litt, men det hjalp ikke stort). Vel, da ble jeg vekka kl 6 om morgenen (etter fødsel), og ble spurt om jeg hadde klart å sovne greit. "Jeg sov som en stein, jeg," sa jeg, og følte jeg fremdeles var i dyyyyp søvn. Var helt groggy og "småfull". Sykepleieren så rart på meg, og sa "Jeg tenkte siden du ikke får være med babyen din og at hun er syk, det jo ha vært vanskelig å sove godt". Det var ganske pinlig....

Anonymous poster hash: eec8f...9cc
Skrevet

Jeg spurte om ungen var gul. Jordmor svarte: 'Var du så full på festen og ikke oppdaga at far var kineser'

Hahaha:D Ungen hadde gulsot altså. Hun jordmora sa mye rart under oppholdet:)

Anonymous poster hash: 2d16c...d75

Skrevet

Jeg fikk 40 i feber rett etter fødsel, og det tok en time før jeg ble flyttet til en annen seng som jeg skulle få sove i. Hadde da hatt ungen oppå meg i en time. Da jeg kom meg over i senga sa jeg "åh, dette er det beste jeg har opplevd i hele mitt liv".

Anonymous poster hash: 7c761...4ac

Skrevet

Ungen ligna veldig på faren.. "Herregud hva faen er galt med genene mine ???"

😳 Var i narkoserus i tillegg da

Anonymous poster hash: 0ebff...f42

Skrevet

Etter første fødsel sa jeg: Herregud, den neste ungen henter vi i Kina. Etter andre fødsel (tvillinger) grep jeg begge hendene til legen som hadde tatt i mot barna, så henne dypt inn i øynene og sa: DU ER EN ENGEL! Var så lettet og glad fordi fødselen hadde vært så enkel og jeg hadde født to flotte, friske barn på én gang.

Anonymous poster hash: 44eaf...a8c

Skrevet

Det var vel nesten en hel dag etter fødsel, men barnet havnet på nyfødtintensiven mens jeg måtte være på barsel. Jeg var noenlunde i en slags sjokktilstand. Jeg var utslitt også, etter to døgn med rier og ingen mat, nesten ingen væske og svært lite søvn (siste natten fikk jeg morfin for å kunne sove litt, men det hjalp ikke stort). Vel, da ble jeg vekka kl 6 om morgenen (etter fødsel), og ble spurt om jeg hadde klart å sovne greit. "Jeg sov som en stein, jeg," sa jeg, og følte jeg fremdeles var i dyyyyp søvn. Var helt groggy og "småfull". Sykepleieren så rart på meg, og sa "Jeg tenkte siden du ikke får være med babyen din og at hun er syk, det jo ha vært vanskelig å sove godt". Det var ganske pinlig.... Anonymous poster hash: eec8f...9cc

Vel... Her var det sykepleierens kommentar som var helt på jordet! Samme med den gule babyen her. Herregud hva helsepersonell plumper ut med!

Anonymous poster hash: 189e9...7ce

Skrevet

Jeg klarte å la være å si noe veldig dumt... Nemlig å kalle opp min sønn etter anestesilegen som satte epiduralen. Men det var bare såvidt! Ekstra dumt siden han var til stede da gutten min ble født, siden det ble akutt ks og han ble kalt tilbake. 

Anonymous poster hash: 3db90...784
Skrevet

Det var vel nesten en hel dag etter fødsel, men barnet havnet på nyfødtintensiven mens jeg måtte være på barsel. Jeg var noenlunde i en slags sjokktilstand. Jeg var utslitt også, etter to døgn med rier og ingen mat, nesten ingen væske og svært lite søvn (siste natten fikk jeg morfin for å kunne sove litt, men det hjalp ikke stort). Vel, da ble jeg vekka kl 6 om morgenen (etter fødsel), og ble spurt om jeg hadde klart å sovne greit. "Jeg sov som en stein, jeg," sa jeg, og følte jeg fremdeles var i dyyyyp søvn. Var helt groggy og "småfull". Sykepleieren så rart på meg, og sa "Jeg tenkte siden du ikke får være med babyen din og at hun er syk, det jo ha vært vanskelig å sove godt". Det var ganske pinlig....

Anonymous poster hash: eec8f...9cc

Det er jo bare pinlig for sykepleieren, egentlig. Hun burde skamme seg. 

Anonymous poster hash: 3db90...784

Skrevet

Ble det en jente?

Skal sies at jeg akkurat hadde våknet av narkose og var ikke helt til stede :)

Anonymous poster hash: b88a5...628

Skrevet

Klarte å få den kjekke unge legen ( måtte ha hjelp med sugekopp) hvor jeg først sier jeg skal ikke ha deg når han kommer inn , hvor han svarer ( trodde jeg mente siden han var så ung ) at jeg er en av husets beste leger . Hvor jeg klarer å svare , men du er jo altfor kjekk til dette . Neste gullkorn kom når han sydde meg ( følte meg veldig høy på pæra da gitt) "jeg har jo ikke barbert leggene en gang". Fødsel satte i gang litt vel fort. Samboer sto bare å humret..

Anonymous poster hash: 37ef1...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...