Gå til innhold

Mangler dere selvinnsikt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det fisking etter komplimenter? Alle dere som legger ut bilder av "håpløse" kropper eller mager, dere er jo skanke og fine. Alle har sine små irritasjonsmoment, klart det, men å fortvile så mye over noe de fleste hadde gitt mye for å ha? Jeg bare undres.

 

Hvis dere er så utrolig usikre og misfornøyde med hvordan dere ser ut, da vil jeg heller være smålubben og klar over det. Jeg vet hvor skoen trykker. Jeg vet hvordan bli slankere. Ikke oerfekt, nei, men det er heller ikke målet. Et vanlig kvinnfolk som hat født 3 unger.

 

Jeg får sikkert pes for dette, men shit au! Signerer med nick jeg. Kanskje neste gang har jeg guts nok til å signere med min bløte, runde mage også. 😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg legger meg flat for skrivefeil.

Skrevet

Jeg er også enig i at de som har hatt tråder siste par dagene er skanke ;)

 

Om man har trøblete forhold til kroppen sin så ber man om mer trøbbel om man legger ut bilde her. Det vil alltid være usaklige og urimelige tilbakemeldinger her.

 

Jeg er slank, men etter lang tids sykdom så er kroppen bare myk og ikke noe muskler eller fasthet, magen er litt større enn normalt også. Men det betyr så lite. En kropp som fungerer og er noenlunde frisk betyr alt, noen småskavanker - reelle eller innbilte - betyr svært lite.

 

Skulle ønske flere kunne sette pris på kroppene sine. Synes det er trist når så mange har så mye komplekser når de faktisk er flotte og normale.

 

 



Anonymous poster hash: e2443...dc1
Skrevet

Jeg undres også alltid når jeg ser slike innlegg om vedkommende egentlig er ute etter komplimenter, eller om de har problemer med å se sitt eget kroppsbilde.

 

Hadde jeg hatt kroppene til damene som har lagt ut bilde de siste dagene, hadde jeg smilt bredt til speilet hver dag. ;-) 

Skrevet

Det kan jo være forvrengt bilde av seg selv.

 

Da jeg var 21-22, altså før jeg fikk unger, var jeg veldig slank. På grensen til for tynn.

Men likevel følte jeg meg tjukk og så ikke i speilet det jeg nå ser på bilder.

 

Men det er litt trist om folk skriver slik for å fiske. Kunne de ikke bare sagt at jeg er så fornøyd med magen min. Tenk at jeg har født tre unger...

 

Anonymous poster hash: a3cfc...607

Skrevet

Det er bare fisking etter komplimenter. Hvis ikke burde de vært innlagt på psyk hele gjengen.

 

Anonymous poster hash: b97a4...29c

Skrevet

Jeg skjønner at noen har et forvrengt bilde av seg selv, og det er leit, men jeg tror de fleste her er ute etter "nei du er jo så fiiin!!!"

Skrevet

Jeg skjønner at noen har et forvrengt bilde av seg selv, og det er leit, men jeg tror de fleste her er ute etter "nei du er jo så fiiin!!!"

Jeg synes det er skikkelig trist jeg. At voksne folk søker komplimenter på den måten. At det betyr noe hva anonyme mennesker på Internett synes om magen din.

 

 

Anonymous poster hash: fc2dd...8f2

Skrevet

Jeg vet ikke jeg... Vi lever i et samfunn hvor vi trenger bekreftelse fra andre hele tiden. Hvor det å høre at man ser bra ut virkelig kan hjelpe på selvtilliten. Er jo litt forståelig med slike tråder da?

 

Anonymous poster hash: 71911...0e1

Skrevet

Eller er det fisking etter komplimenter? Alle dere som legger ut bilder av "håpløse" kropper eller mager, dere er jo skanke og fine. Alle har sine små irritasjonsmoment, klart det, men å fortvile så mye over noe de fleste hadde gitt mye for å ha? Jeg bare undres.

 

Hvis dere er så utrolig usikre og misfornøyde med hvordan dere ser ut, da vil jeg heller være smålubben og klar over det. Jeg vet hvor skoen trykker. Jeg vet hvordan bli slankere. Ikke oerfekt, nei, men det er heller ikke målet. Et vanlig kvinnfolk som hat født 3 unger.

 

Jeg får sikkert pes for dette, men shit au! Signerer med nick jeg. Kanskje neste gang har jeg guts nok til å signere med min bløte, runde mage også.

 

Jeg har ikke sett bildene, men hadde likt å se trynet til de fleste om jeg la ut bilde av den slengete shar pei rynkemagan min! Da tenker jeg mange hadde blitt litt mer fornøyd med seg selv.

 

Anonymous poster hash: a076b...304

Skrevet

Jeg ser ikke på de innleggene på samme måte som deg.

Uten at jeg vet det, men for de som er overvektige så er sikkert dette en flott mage. Men de som er tynne må også få ha rettigheten til å være misfornøyd uten at det skal sykeliggjøres.

Om noe skal sykeliggjøres så må det jo være overvekten, den er farlig!

Det er ikke usunt å ønske seg en velproposjonert kropp. Kanskje det høres vilt ut for en tykk dame som ville tatt til takke med alt annet, men for en som er tynn så må det også være ok å stramme opp fisken!

Skrevet

Jeg ser ikke på de innleggene på samme måte som deg.

Uten at jeg vet det, men for de som er overvektige så er sikkert dette en flott mage. Men de som er tynne må også få ha rettigheten til å være misfornøyd uten at det skal sykeliggjøres.

Om noe skal sykeliggjøres så må det jo være overvekten, den er farlig!

Det er ikke usunt å ønske seg en velproposjonert kropp. Kanskje det høres vilt ut for en tykk dame som ville tatt til takke med alt annet, men for en som er tynn så må det også være ok å stramme opp fisken!

"Ta til takke" er du seriøs eller? Man burde være fornøyd med seg selv, tykk eller tynn. Og ikke trenge bekreftelse av fremmede på nettet. Dersom du føler du burde stramme opp litt er det opp til deg selv. Ikke en random du snakker med på nett.

 

 

Anonymous poster hash: 34ff5...8d1

Skrevet

Jeg ser ikke på de innleggene på samme måte som deg.

Uten at jeg vet det, men for de som er overvektige så er sikkert dette en flott mage. Men de som er tynne må også få ha rettigheten til å være misfornøyd uten at det skal sykeliggjøres.

Om noe skal sykeliggjøres så må det jo være overvekten, den er farlig!

Det er ikke usunt å ønske seg en velproposjonert kropp. Kanskje det høres vilt ut for en tykk dame som ville tatt til takke med alt annet, men for en som er tynn så må det også være ok å stramme opp fisken!

Man kan være helt normalvektig å ha litt kvaps her og der. Man kan til og med være sunn og frisk og i god form med noen skrukker og småvalker her og der! Man kan være fornøyd med en funksjonell kropp fom gjør det den skal, og man kan elske og bli elsket selv om man ikke er glatt og polert som mange tror de må være! Jeg tror det er det som er viktig å fokusere på, ikke at man har krav på å være misfornøyd, sammenligne seg med andre, ha fokus overdrevent mye på (i den store sammenhengen) uviktige ting.

 

 

Anonymous poster hash: dfdef...f26

Skrevet

Jeg tenker at det er mennesker som ikke har hatt kroppslig motgang om man kan kalle det det.

 

De har en kropp som fungerer godt og ingen store problemer og da blir slike små skjønnhetsfeil veldig viktig.

 

For oss som har opplevd alvorlig sykdom, for de som lever med kronisk sykdom, store smerter eller til og med har sett døden i hvitøyet er en skrukkete mage en helt uvesentlig bagatell...

 

Anonymous poster hash: 661c3...abf

Skrevet

Det avhenger jo fullt og helt av interesse.

Jeg er ikke perfekt men trener for å være der jeg er i dag.

Mine overvektige venner kan slenge ut at det er sykelig om jeg ønsker å stramme opp ytterligere eller gå ned et par kosekilo.

De hadde sikkert mer enn gjerne byttet kropp!

 

De vennene jeg har som er opptatt av trening og kosthold, de forstår at jeg ønsker å stramme opp mer!

 

Ulike syn på hva som er viktig og relevant.

Jeg for min del bruker heller en time på å trene fremfor og strikke eller spise rullekake! Det er snakk om ulike interesser.

Skrevet

Det avhenger jo fullt og helt av interesse.

Jeg er ikke perfekt men trener for å være der jeg er i dag.

Mine overvektige venner kan slenge ut at det er sykelig om jeg ønsker å stramme opp ytterligere eller gå ned et par kosekilo.

De hadde sikkert mer enn gjerne byttet kropp!

 

De vennene jeg har som er opptatt av trening og kosthold, de forstår at jeg ønsker å stramme opp mer!

 

Ulike syn på hva som er viktig og relevant.

Jeg for min del bruker heller en time på å trene fremfor og strikke eller spise rullekake! Det er snakk om ulike interesser.

Du er meget arrogant, tror du virkelig at alle overvektige ville byttet kroppen sin med din?

 

Anonymous poster hash: dfd72...a6f

Skrevet

 

Det avhenger jo fullt og helt av interesse.

Jeg er ikke perfekt men trener for å være der jeg er i dag.

Mine overvektige venner kan slenge ut at det er sykelig om jeg ønsker å stramme opp ytterligere eller gå ned et par kosekilo.

De hadde sikkert mer enn gjerne byttet kropp!

 

De vennene jeg har som er opptatt av trening og kosthold, de forstår at jeg ønsker å stramme opp mer!

 

Ulike syn på hva som er viktig og relevant.

Jeg for min del bruker heller en time på å trene fremfor og strikke eller spise rullekake! Det er snakk om ulike interesser.

Du er meget arrogant, tror du virkelig at alle overvektige ville byttet kroppen sin med din?

 

Anonymous poster hash: dfd72...a6f

Kjære vene! Kall en spade for en spade. Slutt med det flispikkeriet. Som jeg skrev, de vennene jeg har som mener jeg ikke bør trene eller stramme opp ytterligere ville sikkert byttet kropp om de fikk valget.

Ikke fordi det er _meg_, men fordi de fleste som er overvektige er lite fornøyd med sine overflødige kilo, og ville sikkert vært normalvektige om de fikk valget!

 

Takk og hej!

Skrevet

Jeg er enig i at det selvsagt er lov å ville forbedre noe.

 

Det jeg mener er de som er åpenbart slanke/har flat mage og som legger ut bilde med spørsmål om de er feite? Hvis det er et oppriktig spørsmål så trenger de hjelp.

Skrevet

 

 

Det avhenger jo fullt og helt av interesse.

Jeg er ikke perfekt men trener for å være der jeg er i dag.

Mine overvektige venner kan slenge ut at det er sykelig om jeg ønsker å stramme opp ytterligere eller gå ned et par kosekilo.

De hadde sikkert mer enn gjerne byttet kropp!

 

De vennene jeg har som er opptatt av trening og kosthold, de forstår at jeg ønsker å stramme opp mer!

 

Ulike syn på hva som er viktig og relevant.

Jeg for min del bruker heller en time på å trene fremfor og strikke eller spise rullekake! Det er snakk om ulike interesser.

Du er meget arrogant, tror du virkelig at alle overvektige ville byttet kroppen sin med din?

 

Anonymous poster hash: dfd72...a6f

Kjære vene! Kall en spade for en spade. Slutt med det flispikkeriet. Som jeg skrev, de vennene jeg har som mener jeg ikke bør trene eller stramme opp ytterligere ville sikkert byttet kropp om de fikk valget.

Ikke fordi det er _meg_, men fordi de fleste som er overvektige er lite fornøyd med sine overflødige kilo, og ville sikkert vært normalvektige om de fikk valget!

 

Takk og hej!

Selv om noen overvektige ønsker en normalvektig kropp, så er det ikke dermed sagt at de "sikkert ville byttet". Jeg er svært fornøyd med min overvektige kropp, det er bare de ekstra kiloene som er i veien. Jeg ville ikke hatt noen andres kropp, jeg vil ha min egen minus noen kg.

 

Å være forfengelig må man gjerne være og bekreftelse gjør alltid godt. De som legger ut bilde her tror jeg enten fisker etter komplimenter eller håper på å få svar som ikke er så ille som øyet selv tilsier. Eller kanskje til og med håper på å få en realitetssjekk ;)

 

 

 

Anonymous poster hash: 34966...d96

Skrevet

Slike innlegg du refererer til gir meg lyst til å legge inn bilde av min kropp, da ville de fleste vært lykkelige med sin :P MEn vil ikke gi folk søvnvansker, brekninger og ptsd, så jeg lar være :D (Og her snakker vi over 90 kg på 171 cm, så her er det virkelig ikke snakk om fisking etter komplimenter eller sympati altså)

Skrevet

Det er umodent og selvsentrert. Det er greit at man alltid har forbedringspotensial, men det blir så feil når man vet at man ser bra ut.

Blir som at jeg skal klage på at jeg "bare" har et lite kott av et hus på 450 m2, det finnes jo mennesker som bor større. Eller at jeg " bare " har en master og er så mislykket, jeg har jo mange venner med doktorgrad..

Skrevet

Ja, mange som tenker litt for mye på seg selv og kunne ha godt av å heve blikket opp fra sin egen navle. Tror mange jenter/damer burde finne seg et fokus på andre/noe utenfor egen sfære og finne større mening i tilværelsen.

 

Å være opptatt av sin egen lille valk eller skrukkemage er virkelig selvsentrert og fullstendig uviktig.

 

Ikke noen utenom deg selv bryr seg om det!

 

Anonymous poster hash: dfdef...f26

Skrevet

Millenniumsgenerasjonen er bare utrolig selvopptatte og ja de mangler selvinnsikt. De skal hele tiden ha bekreftelse på seg selv. Slitsomt.

 

Anonymous poster hash: 23f34...326

Skrevet

Helt fornøyd blir man nok aldri. En venninne av meg synes nok jeg er slank og ser fin ut, men hun selv veier nok godt over 95 kilo fordelt på 165 cm, så det er nok noe i at man synes folk som er mindre enn seg selv alltid vil se slank ut, på en måte. Prater aldri om slanking med betydelig svære personer. Jeg veier vel selv 56 kilo men har litt for mye mageflesk og ridebukselår. Jobber med saken.

 

Anonymous poster hash: 5638e...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...